تاریخ انتشار: 1402/12/18 17:05
کد خبر: 1268742

درویش: شنبه همه چیز درباره واگذاری پرسپولیس ابلاغ می‌شود/ بعید می‌دانم تاریخ دربی تغییر کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که مسئله مالکیت این باشگاه در شُرف حل شدن است و کارهای لازم فردا (شنبه) ابلاغ خواهد شد.
درویش: شنبه همه چیز درباره واگذاری پرسپولیس ابلاغ می‌شود/ بعید می‌دانم تاریخ دربی تغییر کند

رضا درویش پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، با انتقاد از تصمیمات سید رضا مهدوی داور مسابقه گفت: از هفته اول در هر بازی علیه ما سوت زده شده و هنگامی که اعتراض می‌کنیم، می‌گویند کمک داور ویدیویی (VAR) نداریم. چگونه این اشتباهات همیشه در بازی‌های ماست؟ امیدوارم روزی برسد که ما و تیم‌های دیگر از این مشکلات در امان باشیم.

وی با بیان اینکه برخی دیدارها اینقدر نزدیک است که یک گل می‌تواند در سرنوشت بازی تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته یک پنالتی به سود ما اعلام نشد و این اشتباهات در بازی‌های سایر تیم‌ها اینقدر مشهود نیست. امیدوارم روزی برسد که داوران، این صحنه‌ها را با چشم باز و بصیرت بیشتری ببینند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه استقلال درباره داور دربی 103 تصریح کرد: از آنها بپرسید که چرا اطلاعیه صادر می‌کنند و چرا نگران هستند. باید تلاش کنیم دوستی میان هواداران به وجود بیاوریم. در بازی قبلی (دربی 102) این پرسپولیس بود که با وجود VAR، صحنه‌هایی علیه آن دیده نشد.

درویش در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است مهاجم جدیدی به پرسپولیس بپیوندد یا خیر، گفت: اگر مهاجمی به درد پرسپولیس می‌خورد، قرار است به ما اعلام کنند تا برای جذب او اقدام کنیم. اگر بازیکنی در حد پرسپولیس باشد، کارهای جذب او را انجام می‌دهیم. هر مدیری دوست دارد بازیکن باکیفیت بگیرد. ما هر کاری می‌کنیم که هواداران خوشحال شوند.

وی درباره احتمال تعویق دیدار پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: بعید می‌دانم تاریخ بازی را از روز 23 اسفند تغییر بدهند. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، باید زمان دیدار ما با پیکان هم تغییر کند. اردوی تیم ملی را هم پیش رو داریم و شاید دربی یا هفته بعدی لیگ را به سال 1403 موکول شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: می‌بینید الان با چه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ از پول هتل گرفته تا پول غذا و بازیکن. بازیکنی که به این زیبایی بازی می‌کند، مبلغ قراردادش باید در موعد مقرر پرداخت شود. طی 15 روز گذشته مجبور شدیم 11 میلیارد تومان بدهی مالیاتی یک بازیکن (بوژیدار رادوشویچ) را بدهیم.

درویش در ادامه اظهار داشت: همچنین یک میلیون و 50 هزار یورو معادل 70 میلیارد تومان هزینه شد. به‌جای صحبت درباره مسببان، خیلی‌ها به ما می‌گفتند چرا پول رادوشویچ را نمی‌دادید یا اینکه این 70 میلیارد را بد حساب کردید! آنها گفتند این مبلغ 70 میلیارد تومان نیست؛‌ 50 میلیارد است. مگر کسی قرار است این پول را به ما بدهد؟

وی در مورد لزوم پرداخت حق پخش تلویزیونی دربی 103 پایتخت خاطرنشان کرد: بارها در این باره صحبت کردیم که کار هنوز عملیاتی نشده است. رئیس سازمان صداوسیما دوست دارد چنین کاری را انجام بدهد. فوتبال هواداران و هزینه‌های زیادی دارد و امیدوارم کاری انجام شود تا بتوان بخشی از هزینه‌ها را پوشش داد. ان‌شاءالله که این تلاش‌ها به نتیجه خوبی منجر شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمزمه‌ها پیرامون واگذاری این باشگاه به وزارت کار و رفاه اجتماعی برای حل مسئله مالکیت مشترک این باشگاه با استقلال یادآور شد: ما تصمیم‌گیر نیستیم و دغدغه‌ای نداریم، اما دولت تمام تلاش خود را کرد و کارها روز چهارشنبه تأیید شده است. قرار است همه چیز فردا (شنبه) ابلاغ شود و مراحل خود را پشت سر می‌گذارد. وقتی مسئله مالکیت حل شود، موضوع زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی باقی می‌ماند.

درویش در مورد هزینه‌های هنگفت ترمیم ورزشگاه آزادی گفت: جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که او برای حل مشکلات، هماهنگی‌هایی با شرکت تجهیز اماکن ورزشی داشت. این کار، همت ملی می‌طلبد و باید بودجه جداگانه‌ای بگیرند تا هزینه‌ها را پوشش بدهد. انجام تعمیرات ورزشگاه آزادی 500 تا 700 میلیارد تومان هزینه دارد که دولت قرار است هزینه‌ای ملی برای مجموعه بزرگ ورزشی آزادی تدارک ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/relyrz

آخرین اخبار