تاریخ انتشار: 1402/08/20 21:58
کد خبر: 1260991

محسن‌نژاد، عبدولی و ۴ کشتی‌گیر دیگر معاف از دومین مسابقه قهرمان کشوری

باتوجه به نتایج سال گذشته در مسابقات جهانی اردن، شش کشتی‌گیر از شرکت در پیکارهای قهرمان کشوری کشتی فرنگی جوانان که این هفته برگزار می‌شود، معاف هستند.
محسن‌نژاد، عبدولی و ۴ کشتی‌گیر دیگر معاف از دومین مسابقه قهرمان کشوری

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان رقابت‌های جهانی 2023 اردن را با کسب سه نشان طلای احمدرضا محسن‌نژاد، علیرضا عبدولی و فردین هدایتی، دو نقره یاسین یزدی و ابوالفضل چوبانی و برنز امیررضا ده‌بزرگی در اردن پشت سر گذاشت، در حالی که پیش از آن نیز قهرمان آسیا شده بود.

بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری کشتی آزاد نوجوانان طی دو روز پنجشنبه و جمعه گذشته در سالن شهدای هفتم تیر تهران، در روزهای پایانی هفته جاری نیز پیکارهای قهرمان کشوری کشتی فرنگی جوانان به انجام خواهد رسید.

این رقابت‌ها طی روزهای 24 تا 26 آبان در سالن دستغیب شیراز برگزار می‌شود که نفرات اول تا پنجم مسابقات جهانی سال 2023 که همچنان شرایط سنی حضور در این رده سنی را دارند، از شرکت در مرحله اول انتخابی که مسابقات کشوری است، معاف هستند.

به این ترتیب علی احمدی‌وفا (نفر پنجم جهانی)، اهورا بویری (نفر پنجم جهان)، احمدرضا محسن‌نژاد (قهرمان جهان)، سیدمحمدمهدی میری (نفر پنجم جهانی)، علیرضا عبدولی (قهرمان جهان) و محمد عشیری (قهرمان آسیا) در مسابقات شیراز کشتی نخواهند گرفت و در مراحل بعدی به چرخه انتخابی تیم ملی جوانان فرنگی اضافه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzpddj

آخرین اخبار