تاریخ انتشار: 1395/06/14 13:56
کد خبر: 263505

پیروانی: پیروزی تیم ملی در روز ضعیف خود/ فوتبال قابل قبولی بازی نکردیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در صورتی که تیم ملی اشتباهات بازی با قطر را مقابل چین تکرار کند، روز سختی را پیش رو می گذارد.
پیروانی: پیروزی تیم ملی در روز ضعیف خود/ فوتبال قابل قبولی بازی نکردیم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، غلامحسین پیروانی درباره دیدار ایران و قطر، بیان کرد: باید خدا را شاکر باشیم  تیم ملی در روز ضعیف خود مقابل قطر به پیروزی رسید. خط دفاع تیم ملی در این دیدار متزلزل بود. دفاع های کناری ما در بازی با قطر به راحتی جا می ماندند که به طور حتم اگر این اشتباهات در بازی با چین تکرار شود، دروازه ایران به راحتی باز می شود.

وی ادامه داد: قبول کنید اگر ایران و قطر در کشور دیگری با هم بازی می کردند، خطای شدید و بی دلیل پژمان منتظری روی مهاجم حریف، بلافاصله با کارت قرمز داور همراه می شد. بنابراین ما در دیدار با قطر، فوتبال قابل قبولی بازی نکردیم.

وی افزود: دیدار ایران و چین نسبت به بازی با قطر تفاوت های زیادی دارد و ما باید با دفاعی متمرکز و بسته به مصاف چینی ها برویم و ضد حمله را در دستور کار خود قرار دهیم. در این دیدار باید فوتبالی به مراتب بهتر از بازی با قطر ارائه دهیم. با این حال بازیکنان ایران مرد روزهای سخت هستند.

پیروانی با اشاره به دیدار کره جنوبی و چین، بیان کرد: چین مقابل کره جنوبی سرتر از حریف بود. بر همین اساس بازیکنان ایران باید تا حد امکان در بازی با این تیم از نفوذ مهاجمان و هافبک های نفوذی سرعتی حریف به عمق خط دفاع جلوگیری کنند و برای رسیدن به دروازه حریف رو به ضد حمله بیاورند.

مربی اسبق تیم ملی امید کشورمان تصریح کرد: فکر می کنم کی روش مقابل چین از سیستم 4.5.1 استفاده کند. در چنین حالتی احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با قطر وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اعتراض های متوالی کادرفنی و مدیر تیم ملی به قضاوت داور در بازی با قطر، گفت: افشین پیروانی سعی در آرام کردن جو داشت و خیلی وارد اعتراض ها نمی شد. به نظرم اگر کی روش و سایر اعضای کادرفنی در یک بازی خارج از خانه چنین اقداماتی را انجام می دادند از زمین اخراج می شوند. کارنیو مربی اروگوئه ای قطر درس خوبی به نیمکت ما داد و با وجود شکست در این بازی، برخورد خوبی داشت. البته جواد نکونام شخصیت محترمی دارد و خودش متوجه شد که حرکات درستی در بازی با قطر انجام نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2any9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت عجیب کی‌روش به نکونام؛ ترفندی جدید برای راه رفتن روی اعصاب قطری ها!