تاریخ انتشار: 1395/06/23 19:47
اختصاصی/
کد خبر: 261641

اخبار کوتاه از ورزش خوزستان

داربی خوزستان بین تیم‌های نفت‌آبادان و استقلال‌خوزستان با حضور مربی تیم‌ملی برگزار می‌شود.
اخبار کوتاه از ورزش خوزستان

به گزارش فرتاک ورزشی، در ادامه حضور مربیان تیم‌ملی در ورزشگاه‌ها و زیر نظر گرفتن بازی‌های لیگ برتر، قرار است مارکار آقاجانیان با حضور در ورزشگاه تختی آبادان شاهد دیدار نفت آبادن و استقلال خوزستان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشد. نفت  در داربی خوزستان فردا میزبان استقلال خوزستان است.

*ورزشکار ایذه‌ای درجمع بزرگان جهان

کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی در رتبه پنجم کشتی فرنگی جهان قرار گرفت.

رامین طاهری که در سال‌های اخیر جزو نفرات اصلی اردوهای تیم ملی بوده و در رقابت‌های مختلف عناوین و مدال‌های رنگی را به‌دست آورده است، این‌بار توسط فدراسیون جهانی با توجه به کارنامه درخشان خود در رقابت‌های بین‌المللی امسال جز نفرات برتر رده‌بندی جهان قرار گرفت.وی با توجه به کسب مدال طلای خود در تورنمنت لهستان توانست با 5 پله صعود در آخرین رده‌بندی کشتی‌گیران جهان در رده پنجم جهان قرار بگیرد.

 *هواداران ‎‎آبادانی برگ برنده نفت

 سرپرست تیم صنعت نفت آبادان معتقد است هواداران این تیم برگ برنده آنها در بازی مقابل استقلال خوزستان خواهند بود.

غلامحسین امین‎فرگفت: بازی سختی پیش ‌و رو داریم، هر دو تیم از شرایط خیلی خوبی در لیگ برخوردارند و تا اینجای کار رقبای سرسختی برای تیم‌های دیگر بوده‌اند.وی با بیان اینکه بازی در مقابل هواداران آبادانی به ما انگیزه زیادی می‌دهد، افزود: در شرایط خیلی خوبی به سر می‌بریم و با حمایت تماشاگران و تدابیری که کادر فنی تیم اندیشیده‌اند، می‌توانیم بازی را برده و همچنان در جمع مدعیان قرار داشته باشیم.

* شکست های دنباله دار آبادانی ها

تیم جهان نژادیان آبادان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برابر حریف خود تن به شکست داد.

نماینده خوزستان در این هفته با نتیجه 3 بر یک برابر میزبان خود موج گناوه مغلوب شد.13 تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران حضور دارند که تیم جهان‌نژادیان آبادان در حال حاضر با 14 شکست در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

*تنیسور های جنوبی در اردوی تیم‌ملی 

‌فرناز اسکندری، زهرا میراب‌زاده، ‌آتنا علیپور و ملیکا باشت‌باوی، چهار تنیسور خوزستانی به اردوی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز دختران زیر 12 سال فراخوانده شدند.خوزستان با چهار ورزشکار بیشترین سهم را در این اردو دارد.‌اردوی تیم‌ملی زیر 12 سال، ازامروز تا یکم مهرماه در آکادمی تنیس‌روی‌میز تهران برگزار می‌شود.

*کسب مدال‌های رنگارنگ کاراته‌کای خوزستانی

مسابقات کاراته کشور در بخش بانوان در سبک شوتوکان WSKF با حضور ورزشکاران 19 استان کشور و رقابت بیش از 400 ورزشکار برگزار شد.

در روز نخست این رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم‌های البرز مقام اول، تیم تهران مقام دوم و تیم مازندران مقام سوم را در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان کسب کردند. روز دوم مسابقات در رده امید و بزرگسالان در بخش کومیته، تیم خوزستان توانست با هشت مدال رنگارنگ مقام سوم تیمی را پس از تیم‌های البرز و تهران، کسب کند. زهرا کرمپوری، حدیث قربانی دو کاراته‌کای بانو بودند که مدال طلا را برای استان خوزستان به ارمغان آوردند.اعظم سعیدی و آرزو فرهادی دو بانوی نقره‌ نشان تیم خوزستان بودند.

همچنین الهه باقری، دنیا غضنفری، ساجده علیپور و صدف عباسی نیز به مدال برنز دست یافتند.در پایان این رقابت‌ها، مسابقه‌ای بین نفرات اول هر جدول برای انتخاب قهرمان قهرمانان برگزار شد که زهرا کرمپوری ازخوزستان موفق شد  قهرمان قهرمانان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy59j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوت از 8 تنیسور به اردوی تیم ملی دختران
جهت حضور در رقابت‎های تنیس غرب آسیا