تاریخ انتشار: 1395/05/30 16:57
ورزشی که همگام با گلف پیش می رود/
کد خبر: 266599

رییس انجمن وودبال؛ نیازمند همیاری همه دستگاه ها هستیم

رییس انجمن وودبال جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ترویج وودبال نیازمند همیاری همه جانبه دستگاه‌ها هستیم.
رییس انجمن وودبال؛ نیازمند همیاری همه دستگاه ها هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، امیر حمزه توسلی رئیس انجمنوودبال گفت: این رشته ورزشی همگام با ورزش گلف به میانه ورزش‌ها قدم گذاشت و برای ترویج آن، نیازمند همیاری همه جانبه دستگاه ها هستیم.

 

 رییس انجمن وودبال جمهوری اسلامی ایران در توضیح این ورزش خاطرنشان کرد: وودبال، ورزشی تفریحی و شاد به حساب می آید که همه اعضای خانواده می توانند در آن شرکت کنند. تفاوت بارز آن با ورزش های دیگر در این است که به راحتی می توان در هر زمینی آن را بازی کرد و به اجرا درآورد. توسلی ادامه داد: در این میان می توان به پارک ها و فضاهای سبز شهرداری ها اشاره کرد. در این خصوص می توان تعاملات و توافقاتی را با سازمان پارک ها و شهرداری ها انجام داد که زمین هایی را به رشته ورزشی وودبال اختصاص دهند.

 

 رییس انجمن وودبال با بیان اینکه این رشته ورزشی می توان به صورت همگانی در سطح کشور توسعه داد افزود: درصدد هستیم که وودبال را با کمک آموزش و پرورش و همینطور آموزش عالی در میان دانش آموختگان هر دو حوزه معرفی کنیم.

 

توسلی ضمن تاکید بر تعاملات سازنده با سازمان ها و دستگاه های مختلف تصریح کرد: انجمن وودبال کشور آمادگی این را دارد که برای خانواده های ایرانی، آموزش رایگان را در دستور کار خود قرار دهد. ضمن اینکه می توانیم انجمن وودبال را در وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی نیز ایجاد کنیم.

 

رییس انجمن وودبال به موفقیت های کسب شده در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: تیم ملی وودبال کشورمان در نخستین حضور خود در رقابتهای جهانی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا و عنوان پنجمی این مسابقات شد. رقابتهای ساحلی این رشته ورزشی از جذابیتهای خاصی برخوردار است و با راه اندازی و شناسایی حوزه های مناسب ساحلی می توانیم شاهد رقابتهای دیدنی و جذاب این رشته ورزشی باشیم. 

 

توسلی در پایان کمک و حمایت وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون گلف ،سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین دستگاههای ذیربط 5 نقطه از مناطق مازندران،گیلان،کیش،چابهار و قشم را در راه اندازی ساحلی این رشته ورزشی بسیار مهم دانست. 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k5pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزش وودبال در مسیری تازه