تاریخ انتشار: 1396/09/27 23:30
کد خبر: 168724

تماشاگران نسبت به من لطف دارند و از آنها ناراحت نیستم

بازیکن مطرح تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره شعارهای برخی تماشاگران گرگانی گفت: تماشاگران نسبت به من لطف دارند و از آنها ناراحت نیستم.
تماشاگران نسبت به من لطف دارند و از آنها ناراحت نیستم

میثم میرزایی در گفتگو با خبرنگار پس از پیروزی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در مقابل تیم شهرداری گرگان اظهار کرد: بازی هایی که در گرگان انجام می شود همواره حساسیت بالایی دارد. تیم گرگان در کوارترهای اول و دوم بازی خوبی انجام داد و ما تمرکزمان را از دست داده بودیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم.

میرزایی درباره جو سالن و شعارهای برخی تماشاگران علیه او گفت: من همیشه بازی کردن در گرگان را دوست داشته ام. البته تماشاگران نسبت به من لطف دارند و علیه من شعار می دهند! من اما هیچگاه از شعارهای آنها ناراحت نمی شوم و امیدوارم همیشه سالن گرگان پر از تماشاگر باشد.

وی با اشاره به کاهش حضور تماشاگران گرگانی بیان کرد: تاکنون سالن را اینقدر خالی از تماشاگر ندیده بودم. فکر می کنم شرایط بسکتبال گرگان یکی دوسالی می شود که روبه راه نیست و به نظر من اگر یک تیم مشترک و خوب در لیگ شرکت کند قطعاً نتایج بهتری خواهند گرفت.

این بازیکن مازندرانی و با تجربه تیم پتروشیمی تصریح کرد: تماشاگران گرگانی بسکتبال را می فهمند و این ورزش در این برهه از زمان نیاز به حمایت بیشتری دارد.

میرزایی به دریافت پیشنهادات از بسکتبال گرگان سخن گفت و اظهار کرد: چند سال پیش پیشنهاداتی برای بازی در گرگان داشتم اما قسمت نبود که در این شهر بازی کنم.

وی درباره شانس قهرمانی مجدد تیم پتروشیمی گفت: هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی مانده است. تیم ها بازیکنان خارجی خوب جذب می کنند و اصلا مشخص نیست که چه تیمی می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی ادامه داد: البته ما تا اینجا با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است؛ از هفته چهاردهم و پنجم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ به سود تیم جنوبی خاتمه یافت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xdbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال ایران/برگزاری دربی خوزستان در هفته دوم