تاریخ انتشار: 1396/11/11 23:31
کد خبر: 162012

تغییرات در فدراسیون بسکتبال؛ آقای رئیس الان وقت اش نبود

تغییرات در بدنه فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ در این برهه زا زمان نمی تواند موثر باشد.
تغییرات در فدراسیون بسکتبال؛ آقای رئیس الان وقت اش نبود

درحالی که بسکتبال ایران این روزها مسابقات باشگاهی آن درشرایط حساسی قرار دارد رئیس فدراسیون که به تازگی این مسئولیت را بر عهده گرفته است، در تکاپوی ایجاد تغییرات در بدنه فدراسیون بوده و معلوم نیست با چه استدلالی این تغییرات درحال انجام می باشد!

آیا نمی شد کمی صبر کرد و این تغییرات را بعد از پایان لیگ انجام داد، لیگی که از قبل برنامه ریزی شده و امی توانست تا پایان با مسئولین فعلی ادامه دهد و بعد از خاتمه لیگ تغییرات را انجام داد تا شخص جدید هم که می آید بتواند با برنامه ریزهایی که خودش انجام میدهد  کارش را آغاز کند.

این تغییرات دراین برهه زمانی که مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول در مرحله حساس نیمه نهایی قرار دارند اصلا نمی تواند کارشناسی باشد ، چرا که هر فردی هم که بر سرکار بیاید، نیاز به زمان دارد و نمی تواند در کوتاه مدت برنامه های خود را اجرایی کند.

ای کاش آقای طباطبایی ریاست فدراسیون، شعار همدلی  که در دوران انتخابات اعلام نمود را فراموش نکند چون تنها راه موفقیت بسکتبال اتحاد و همدلی می باشد.

سوالی که دراین جا از رئیس محترم فدراسیون داریم این است که برای همدلی و اتحاد خانواده بسکتبال چه کارهایی را انجام داده است؟ آیا تا امروز  به غیر از افرادی که در دوران انتخاب درکنار او بوده اند و به واسطه همین حمایت ها مسئولیت در فدراسیون گرفته اند، شخص دیگری هم مد نظر دارد؟ یا بازهم قرار است همه چیز رفاقتی انجام شود ونخبگان بسکتبال بازهم خانه نشین شوند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9az6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود آسمان خراش های جوان خوزستانی
اختصاصی/