تاریخ انتشار: 1395/10/09 02:08
کد خبر: 239615

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:خوب بازی می کنیم، نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم ؟

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در این فصل با وجود این که در برخی مسابقات لیگ برتر بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم، اما نمی دانم چرا در نتیجه گرفتن موفق نیستیم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:خوب بازی می کنیم، نمی دانم چرا نتیجه نمی گیریم ؟

بهروز عطایی چهارشنبه شب و پس از شکست تیمش برابر شهرداری ارومیه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه این وضعیت تیم ما اکنون به یک روند مستمری تبدیل شده و با جوانان کاله بازی خوبی را برابر حریفان انجام می دهیم، اما برنده نمی شویم.
وی ادامه داد: باید راهکاری برای این وضعیت تیم خودمان پیدا کنیم که همزمان با ارائه بازی زیبا و خوب، نتیجه بازی را نیز به سود خودمان رقم بزنیم.
سرمربی تیم کاله مازندران گفت: قبول دارم که تجربه بازی بازیکنان جوان ما در بازی های لیگ برتر کم است و این مساله در بازی های مهم و امتیازهای حساس متاسفانه کار دست تیم ما داده است.
عطایی افزود: جوانگرایی در هر تیم برای کادر فنی یک ریسک است و باید جور آن را در مقابل هواداران و باشگاه بدهد و متاسفانه یا خوشبختانه تیم کاله در این فصل با جوانگرایی که کرده هرچند درنتیجه گیری به آن آسیب زده، اما در آینده می توان به این جوانان امیداور بود.
وی ادامه داد: امیدوارم که در تمرینات گروهی و در جریان مسابقات پیش رو، ضریب اشتباهات فردی و گروهی تیم ما کمتر شود تا بتوانیم در کنار بازی خوب، نتیجه دلخواه را نیزکسب کنیم.
سرمربی تیم کاله مازندران در خصوص بازی تیمش برابر شهرداری ارومیه هم گفت: پیش بینی بازی سختی را برابر تیم شهرداری داشتیم و مطمئن بودیم که برابر یک تیمی که نسبت به نیم فصل متحول شده ، قرار می گیریم.
عطایی افزود: این تیم عملکرد متفاوتی دراین مسابقه داشت، هرچند تیم ما هم خوب وپا به پای تیم شهرداری پیش آمده بود.
** داور اول به خط نگهدارهای خوداعتماد کند
سرمربی تیم کاله مازندران در خصوص داروی این مسابقه نیز گفت: داوری در مجموع در این مسابقه خوب بوده، اما فکر می کنم که داور مسابقه باید به همکارانش در کنار خط نیز اعتماد بیشتری بکند.
عطایی یادآور شد: در حالی که دو تیم در امتیاز حساس 24 در ست چهارم بودند، خط نگه دار که در چند قدمی شاهد حرکت عبور توپ است و پرچم می زند، داور در فاصله چند متری نظر او را قبول ندارد، این برای تیم داوری خوب نیست و باید هماهنگی بیشتری میان آنها باشد.
تیم والیبال کاله مازندران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور چهارشنبه شب در آمل میزبان تیم شهرداری ارومیه بود و با نتیجه 3 بر 1 مغلوب میهمان خود شد.
تیم کاله با قبول نهمین شکست این فصل خود با 13 امتیاز همچنان در رده دهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : بهمن بامداد**
7327/1654 *شبس*1488 *


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeloo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عطایی:  توقع باخت سه بر صفر را نداشتیم/ من فکر می‌کنم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است