تاریخ انتشار: 1396/04/25 16:25
کد خبر: 195594

علی زاده در رقابت های پرتاب وزنه به عنوان چهارم دست یافت

مهدی علیزاده، اولین نماینده ایران در رقابت های روز دوم از مسابقات جهانی، در مسابقات پرتاب وزنه کلاس F33 به مصاف حریفان رفت.
علی زاده در رقابت های پرتاب وزنه به عنوان چهارم دست یافت

در مسابقات این ماده 12 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند و در نهایت مهدی علیزاده با رکورد 9 متر و 32 سانتی متر در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

نمایندگان الجزایر، آلمان و ایتالیا نیز به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم این ماده قرار گرفتند.برای کاروان ایران تا کنون جواد حردانی و محسن مجیدی موفق به کسب یک نشان نقره و برنز شده اند.

در مسابقات نوبت بعدازظهر، ساعت 19 به وقت محلی نیز سیامک صالح فرج زاده و محسن کائیدی در ماده پرتاب وزنه کلاس F34 و علی محمدیاری و جلیل باقری در ماده پرتاب دیسک کلاس F54/55 به مصاف حریفان خواهند رفت.

علی اصغر جوانمردی و مهران نکوئی مجد نیز آخرین نمایندگان کشورمان در دومین روز مسابقات هستند که ساعت 20:44 به وقت محلی لندن در ماده پرتاب وزنه کلاس F35 با رقیبان خود روبرو می شوند.

رقابت های جهانی دو ومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از 100 کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مرداد ماه در جریان است و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybody

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرته‌ساکر:کریمی با تکنیکش آلمان را به سرگیجه انداخت!
خاطرات مدافع سابق ژرمن ها؛