تاریخ انتشار: 1396/10/28 17:00
کد خبر: 164194

ستاره بایرن مونیخ جانشین احتمالی کوتینیو در آنفیلد

ستاره بایرن مونیخ جانشین احتمالی کوتینیو در آنفیلد

بر اساس گزارشات منتشر شده از آنفیلد، باشگاه انفیلدی به احتمال زیاد جیمز رودریگز را به عنوان جانشین کوتینیو به آنفیلد می آورد.

داستان چیست؟

باشگاه لیورپول با از دست دادن کوتینیو به دنبال یک جانشین کارآمد است در حالی که گزارشات منتشر شده اخیر نشان می دهد باشگاه لیورپول مذاکراتی را برای جدذب رودریگز با ستاره کلمبیایی آغاز کرده است.

رودریگز در حال گذراندن قرارداد دو ساله قرضی خود با بایرن مونیخ است در حالی که یورگن کلوپ تمایل شدیدی دارد ستاره کلمبیایی را جانشین کوتینیو کند.

ستاره کلمبیایی در سال 2014 با رقم قرارداد سنگینی به رئال مادرید پیوست و با صد حضور و 36 گل، کارنامه بسیار خوبی را در این تیم از خود به جا گذاشت. اما رودریگز فصل بعد افت محسوسی کرد و تعداد کل حضور او در مسابقات رئال مادرید به 22 دیدار در لالیگا و 6 رقابت در چمپیونزلیگ محدود شد مسئله ای که به نقل مکان قرضی او به بایرن انجامید.

در بایرن مونیخ رودریگز دوباره خود را پیدا کرد و با نمایش های چشمگیرش در تیم آلمانی خوش درخشید. رودریگز در فصل جاری تاکنون 20 بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته و تصمیم گرفته که تا پایان فصل با همین قدرت به کارش ادامه دهد.

اصل ماجرا

لیورپول در دیدار با منچستر سیتی با وجود غیبت فیلیپه کوتینیو عملکرد خوبی داشت اما در این موضوع شکی نیست که با از دست دادن کوتینیو, خلاقیت قرمزهای آنفیلدی در خط میانی کم خواهد شد و البته جیمز رودریگز حتما جانشین بسیار خوبی برای او خواهد بود. ستاره کلمبیایی از مهارت های تکنیکی بالا, پاس های فوق العاده و قدرت دریبل زنی عالی بی شک کمک زیادی به لیورپول خواهد کرد.

یورگن کلوپ در جریان یکی از کنفرانس های مطبوعاتی ابتدای ماه جاری در این باره گفت:"اگر بخواهیم برای جانشینی کوتینیو کاری انجام دهیم، باید این کار را با فکر و دقت بالا انجام دهیم."

سرمربی آلمانی افزود:" ما نمی خواهیم برای جذب جانشین کوتینیو عجله کنیم. ما فعلا یازده بازیکن داریم و در غیاب کوتینیو هم عالی کار کردیم."

کلوپ ادامه داد:"ما باید با چشمانی باز حرکت کنیم. هر تصمیمی درباره خرید جانشین برای کوتینیو باید با فکر و مطالعه صورت بگیرد."

نظر نویسنده:

اگر لیورپول در فصل تابستان به جذب رودریگز اقدام کند موفق به کار بزرگی شده است چون جیمز یکی از بهترین هافبک های دنیاست. جیمز رودریگز می تواند با هنرنمایی اش در وسط میدان و یا در جناحین، شکل دیگری به فوتبال لیورپول بدهد و تیم آنفیلدی را به یک مدعی قهرمانی در چمیپیونزلیگ تبدیل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynk8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه شدید باشگاه های بزرگ اروپا به جذب هافبک جوان شالکه