تاریخ انتشار: 1395/06/19 22:06
کد خبر: 262410

کلوپ: جایگاه جدید آنفیلد شگفت انگیز است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرد که بازیکنانش از دیدن جایگاه جدید ورزشگاه آنفیلد، بسیار شگفت زده شدند و به تیم های رقیب هشدار داد که ساعات دشوارتری را برای آنها رقم خواهند زد.
کلوپ: جایگاه جدید آنفیلد شگفت انگیز است

جایگاه جدید ورزشگاه آنفیلد تقریبا دو سال بعد از آغاز ساخت، امروز به طور رسمی افتتاح شد. کلوپ که خود از دیدن این جایگاه حیرت زده شده بود، برای اینکه بازیکنانش در زمان اولین بازی خانگی به دیدن این جایگاه عادت کرده باشند، یک جلسه تمرینی در زمین اصلی آنفیلد ترتیب داد که روز گذشته برگزار شد.

این مربی آلمانی تایید کرد که بازیکنانش هم از دیدن این سازه جدید که 20500 نفر گنجایش دارد، حسابی غافلگیر شدند.

او گفت:" بازیکنان جدید نمی توانند این را با قبل مقایسه کنند. برای آنها این جایگاه بزرگ و فوق العاده است اما برای سایرین، شگفت انگیز بود. در بازی خانگی مقابل چلسی در ماه می گذشته، نمی توانستید تصور کنید که قرار است چنین چیزی ساخته شود.

برای من قابل تصور نبود که چطور همه زوایا می تواند درست باشد و همه صندلی ها دید مناسبی داشته باشند. واقعا شوکه کننده بود و بهتر از چیزی است که من می توانستم تصور کنم."

01141591

01141592

 

با این جایگاه جدید، گنجایش ورزشگاه آنفیلد به 54074 افزایش پیدا کرد که هنوز از الدترافورد (75635 نفر)، امیریتس ((60432 نفر) و ورزشگاه المپیک وستهم (60000) کمتر است اما کلوپ معتقد است که می توانند شرایط را برای تیم های حریف دشوارتر از قبل کنند.

 " این به شیوه بازی ما بستگی دارد. اگر همیشه تیم هایی که در شرایط بهتر هستند، به پیروزی برسند، این دنیا جای زشتی می شد. همه ما این شانس را داریم که برای همه چیز بجنگیم. این به معنای تضمین داشتن نیست. این به معنای فرصت داشتن است. اگر تیمی به اینجا بیاید و فکر کند که ورزشگاه خانگی ما فرصتی برای مبارزه به ما نمی دهد، کارش ساخته است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkank

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ کلوپ به توهین رایولا