تاریخ انتشار: 1395/07/02 00:09
کد خبر: 259883

بائوسا: بارسلونا مراقب مسی نبود

الخاندرو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، باشگاه بارسلونا را متهم کرد که به اندازه کافی از لیونل مسی مراقبت نکرده اند.
بائوسا: بارسلونا مراقب مسی نبود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مسی در تساوی 1-1 شب گذشته بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شد و برای سه هفته از میادین دور خواهد بود. این در حالی است که او در دیدار اخیر آرژانتین مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی هم دچار آسیب دیدگی مشابهی شده بود. اکنون بائوسا باشگاه بارسلونا را مقصر مصدومیت مجدد کاپیتان تیمش می داند.

 

01144866

او به خبرنگاران گفت:" بارسا به ما پیامک فرستاد که مراقب مسی باشیم اما خودشان چندان مراقب او نبودند. عجیب است با توجه به مشکلی که مسی داشت، آنها در هر دیدار از او استفاده کردند.

 

 

 

بر رسمی ای که ما از باشگاه بارسلونا دریافت کردیم این است که لیونل ماهیچه ران پای مسی دچار پارگی شد و برای سه هفته نمی تواند بازی کند. این برای ما عجیب است زیرا سه هفته برای بهبود این آسیب دیدگی کافی نیست.

ما هنوز نتوانستیم با او صحبت کنیم اما می خواهیم بدانیم که شدت مصدومیت او چقدر است. او مطمئنا معایناتی را پشت سر گذاشت و ما منتظریم تا نتایج آنها برای پزشک تیم ملی فرستاده شود و پس از آن دیدگاه روشن تری پیدا خواهیم کرد.

از نظر من، مسی نمی تواند در دیدارهای بعدی آرژانتین بازی کند. امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد و بعد از سه هفته بتواند بازی کند. ما از همین حالا به بازی کردن بدون او فکر می کنیم."

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klaw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان/ مسی با 163 میلیون پوند در صدر