تاریخ انتشار: 1395/10/07 18:44
کد خبر: 240023

آلگری از یوونتوس می رود؟!

بر اساس اعلام گاتزتا دلو اسپورت، رابطه ی بین مکس و مدیران یووه دیگر همانند گذشته مستحکم نیست و ممکن است ا در پایان فصل جای خود را به فرد دیگری بدهد.
آلگری از یوونتوس می رود؟!

در همین رابطه گزارش شده: مکس الگری مربی یوونتوس در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و از همین حالا نام پائولو سوسا مربی فعلی فیورنتینا در صدر لیست بیانکونری قرار گرفته است.

 

بنا بر گزارش گاتزتا دلو اسپورت:تنش هایی بین سران باشگاه یوونتوس و الگری به وجود آمده که می تواند منجر به قطع همکاری دو طرف در انتهای این فصل شود. الگری که پس از شکست تیمش برابر میلان در سوپر کاپ ایتالیا به شدت از عمکلرد بازیکنان ناراضی بود، واکنش هایی را از خود نشان داد که باعث به وجود آمدن شایعاتی پیرامون وضعیت او در تورین شده است.

 

همچنین این روزنامه مدعی شد که:این مربی 49 ساله پیشنهادی نیز از تیم آرسنال برای جانشینی آرسن ونگر دارد و همین موضوع سبب شده تا سران یوونتوس به دنبال پیدا کردن مربی بعدی خود باشند که در صدر لیست آنها نام پائولو سوسا بازیکن سابق یوونتوس و مربی فعلی فیورنتینا دیده می شود. سوسا هم در فلورانس وضعیت مطلوبی نداشته و به احتمال بسیار زیاد در تابستان جدا خواهد شد. به همین دلیل شاید گزینه ای ایده آل برای یوونتوس به شمار رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwvrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مراکشی یوونتوس جدا می شود؟