تاریخ انتشار: 1395/10/19 13:24
کد خبر: 237287

۵ دلیلی که باید آزمون بازیکن لیورپول شود

سایت footballfancast در گزارشی تفصیلی عنوان کرد که لیورپول بنا به ۵ دلیل نباید ستاره ایرانی روستوف را از دست دهد.
۵ دلیلی که باید آزمون بازیکن لیورپول شود

به گزارش فرتاک ورزشی، سایت footballfancast در گزارشی تفصیلی از سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف به ویژگی‌های منحصر به فرد او پرداخته است و 5 دلیل بیان کرده که لیورپول نباید از جذب آزمون چشم پوشی کند.

این سایت انگلیسی نوشت: بدون شک سردار آزمون، بهترین پدیده لیگ برتر روسیه است. مهاجم ایرانی روستوف در چند ماه گذشته مورد توجه لیورپول بود اما لیورپول برای انتقال این جوان آینده‌دار به صورت جدی دست به کار شود.

5 دلیلی که چرا آزمون باید بازیکن لیورپول شود به ترتیب زیر است:

* مسی ایران

شاید آوردن اسم لیونل مسی در حال کلی از روی تصادف باشد اما عملکرد این مهاجم جوان نشان دهنده توانمندی‌های او است. هیچ کس نمی‌تواند توانمندی‌های آزمون را انکار کند زیرا کارهایی که او انجام می‌دهد شبیه کارهای مسی است بنابراین لیورپول نباید در جذب این مهاجم 22 ساله تعلل کند.

البته این امکان وجود دارد که آزمون در نهایت مثل مسی مصر، محمد صلاح شود و هزینه‌های صرف شده برایش را ضایع کند اما آنچه دیده می‌شود این بازیکن ایرانی، توانمندی بیشتری از بازیکن مصری سابق چلسی دارد.

* افزایش قدرت نفوذ لیورپول

دنی اینگس کماکان در حال آماده کردن خود از لحاظ جسمانی است و در حال گذراندن دوران مصدومیتش است. از طرف دیگر ارتباط کلوپ با استوریچ خوب نیست که این عوامل باعث می‌شود آزمون بتواند به آنفیلد بیاید.

مهاجم ایرانی می‌تواند بر قدت نفوذ لیورپول بیافزاید و آنها را برای حضوری قدرتمند در اروپا آماده کند. لیورپول برای موفقیت در آینده نیاز دارد تا در تمام خطوط بهترین باشد و آزمون یکی از کلیدهای صندوق‌های بسته است.

* بهترین جایگزین برای مانه

با وجود اینکه جذب بازیکن به مدت کوتاه اقدامی حکیمانه نیست و کلوپ نیز همین عقیده را خواهد داشت اما لیورپول برای غیبت سادیو مانه باید فکری اساسی کند. این ستاره سنگالی به مدت یک ماه از ترکیب لیورپول دور خواهد ماند تا تیم‌ملی کشورش را در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا همراهی کند.

آزمون می‌تواند هم در پست هافبک مهاجم و هم مهاجم محض جای خالی مانه را پر کند و می‌تواند به لیورپول کمک کند.

* جوانترین بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

همیشه در جهان میان بازیکنان رقابتی وجود دارد که می‌خواهند در لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم باشگاهی خود بدرخشند.

تیم روستوف روسیه برای اولین بار در تاریخش موفق شد به این رقابت‌ها وارد شود اما در گروه سختی که بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید بود موفق به صعود نشد. سردار آزمون در این رقابت‌ها به همراه تیمش خوش درخشید و موفق شد در 6 بازی 2 گل به ثمر برساند.

* ستاره تیم‌ملی ایران

آزمون در شرایط کنونی یکی از بازیکنان کلیدی تیم‌ملی ایران است. اکثر مردم سوال خواهند کرد: چه انتظاری دارید؟ این بازیکن ایرانی موفق شده است در 22 بازی ملی 18 گل به ثمر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeqwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایهیناچو و بهترین رکورد گل بر دقیقه در لیگ برتر