تاریخ انتشار: 1395/10/26 02:47
کد خبر: 235831

کونته: چلسی لایق پیروزی بود

سرمربی چلسی بابت از سرگیری پیروزی‌های تیمش خوشحال است.
کونته: چلسی لایق پیروزی بود

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از برتری 3 بر صفر تیمش در زمین لسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم لندنی را لایق پیروزی دانست.

او در پایان بازی گفت: به جای صحبت از غیبت کاستا ترجیح می‌دهم از پیروزی تیم و بازیکنان حاضر در این بازی سخن بگویم. پس از شکستی که به روند 13 پیروزی متوالی ما خاتمه داد، واکنش مثبت خیلی سخت بود اما بازیکنانم چه در بازی جام حذفی و چه در این رقابت نشان دادند خیلی خوب شکست مقابل تاتنهام را فراموش کردند و به روند برتری بازگشتند.بازیکنان به من نشان دادند برای پیروزی واقعا با نهایت توان می‌جنگند.از هواداران متشکرم چون از ابتدا تا انتها ما را حمایت کردند.اتحاد تیمی اهمیت بسیاری دارد. ما همیشه متحد می‌مانیم. خوب بازی کردیم و لایق پیروزی بودیم.

او درباره اختلاف علنی شده با دیگو کاستا، مهاجم تیمش که منجر به کنار گذاشته شدن این بازیکن از ترکیب شد، افزود: اگر واقعیت را بخواهید، باید بگویم کاستا چند روز پیش در تمرینات اعلام کرد مصدوم است و نمی‌تواند تمرین کند. در روزنامه‌ها حرف‌های ضد و نقیضی درباره او شنیدم. در این شرایط نه می‌شد به کاستا بازی داد و نه امکان نشستن کاستا روی نیمکت وجود داشت. وقتی در دوران بازی مصدوم می‌شدم، ماجرا را درون تیم توضیح می‌دادم، نه برای رسانه‌ها. انتظار دارم مشکلات بازیکنان در رختکن حل شود، نه در رسانه‌ها و نزد افکار عمومی. واقعا می‌گویم مشکل خاصی بین ما وجود ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnxbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: چلسی شکست ناپذیر نیست