تاریخ انتشار: 1395/12/27 21:51
کد خبر: 222319

مونتلا: اتفاقات دیدار برابر یوونتوس را فراموش کرده ایم

وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی میلان معتقد است این تیم باید اتفاقات دیدار برابر یوونتوس را فراموش کند.​​​​​​​
مونتلا: اتفاقات دیدار برابر یوونتوس را فراموش کرده ایم

جمعه گذشته میلان در دیداری دشوار و جنجالی، با پنالتی دقیقه 96 دیبالا در تورین مغلوب یوونتوس شد.

 

دیدار جنجالی برابر یووه: "میلان نباید احساس گناه کند و به خود به چشم یک قربانی نگاه کند. در حال حاضر تمام نگاه ما به به سوی آینده باشد."

 

جدال فردا مقابل جنوا: "در دیدار فردا برابر جنوا ما باید با صبر و حوصله فراوان و هوش کافی در میدان حاضر باشیم. قبل از دیدار رفت برابر جنوا نیز با توجه به خوشحالی بازیکنان بعد از پیروزی برابر یووه، در مورد دشواری آن توضیح داده بودم و حالا نیز معتقدم باید اتفاقات دیدار برابر یوونتوس را فراموش کرد زیرا آن پرونده بسته شده و تمام تمرکز ما باید بر روی دیدار برابر جنوا باشد."

 

کسب سهمیه اروپایی: "در کورس کسب سهمیه اروپایی، تیم هایی موفق خواهند شد که عملکرد بهتری دارند. پس ما نیز تنها باید به خودمان فکر کنیم و تمرکزمان را بر روی بازی های پیش رو قرار دهیم. اگر بتوانیم بهترین عملکرد خود را در بازی های آینده نشان دهیم، به رقابت های اروپایی راه خواهیم یافت و به نظر من اتفاقات پیش رو بیشتر به خودمان بستگی دارد تا دیگر تیم ها."

 

شرایط بازیکنان میلان: "من به بازیکنانم افتخار می کنم و بارها ثابت کرده ام که در طول فصل از همه آنها استفاده خواهم کرد زیرا این بازیکنان دارایی و سرمایه های اصلی تیم به شمار می آیند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw5bj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش مونتلا به پیشنهاد مربیگری در یوونتوس/ چرا که نه!