تاریخ انتشار: 1396/02/19 17:39
کد خبر: 211851

زیدان: مقابل اتلتیکو نحوه بازی خود را تغییر نخواهیم داد؛ حالا هر بازی مثل یک فینال است

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا کرد.
زیدان: مقابل اتلتیکو نحوه بازی خود را تغییر نخواهیم داد؛ حالا هر بازی مثل یک فینال است

 دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۰ به سود رئال مادرید پایان یافته و حالا چهارشنبه شب دو تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت تا برای راهیابی به فینال گام آخر را بردارند. زیدان در صحبت های قبل از بازی گفت:

    مثل قبل برای این مسابقه نیز آماده خواهیم شد. باید به میدان رفته و سعی در ارائه بهترین بازی خود داشته باشیم و به پیروزی برسیم. ایده های ما عوض نمی شوند و نحوه بازی ما همیشه اینطور است که بهترین عملکرد را ارائه کنیم. پیام من به بازیکنان این است که در همان مسیر همیشگی ادامه دهیم و درون زمین، تمام توان خود را به کار بگیریم. نحوه بازی خود را تغییر نخواهیم داد. تنها روی بازی فردا تمرکز کرده ام. مسائل بیرون باشگاه برای من جالب نیست. من و بازیکنان تنها به بازی فکر می کنیم. اتلتیکو سلاح های خود را خواهد داشت و ما باید مسیر خود را ادامه دهیم که ما را به اینجا رسانده است. باید از دقیقه نخست تمام توان خود را به کار بگیریم و این واضح است.

آینـده:

    اگر بهترین عملکرد خود را برای حضور در این مرحله به کار نمی گرفتیم، بی عدالتی می شد. بعد از ۹ ماه، بازیکنان هر روز با حرفه ای گری باور نکردنی کار می کنند. اما این را باید هر سه روز یکبار درون زمین نشان دهید. به اندازه کافی خوش شانس هستیم که بتوانیم عملکرد خوب خود را نشان دهیم و فردا هم باید همینطور ادامه دهیم. بی عدالتی یا ناکامی این است که حداکثر توان خود را به کار نگیرید که ما می گیریم.

روند گلزنی:

    چرا باید فکر کنم که فردا گلزنی نخواهیم کرد؟ سعی می کنیم مثل همیشه بازی کرده و گلزنی کنیم.

موزاییک و خرید ها:

    خرید ها را بعداً خواهید دید، و حالا زمان مناسبی برای صحبت در مورد اینگونه مسائل نیست. فقط به بازی فردا فکر می کنم. هر اتفاقی که میان هواداران رخ دهد، بین آنها می ماند. نمی توانیم این چیز ها را درست کنیم. این مسائل میان هواداران است و من نظری در مورد آن نخواهم داد.

    تاریخ این باشگاه را نمی توان نادیده گرفت. این به ما کمک می کند تا برای چیز های بزرگ آماده شویم. این برای ما فوق العاده است و فردا بازی دیگری در پیش داریم که می توانیم آن را نشان دهیم. می خواهیم هر کاری که می توانیم برای رسیدن به فینال انجام دهیم.

مدافعان:

    ناچو یک دفاع میانی است اما می تواند در تمام پست های دفاعی بازی کند و فوق العاده خوب عمل می کند. په په خوب است، باید ببینیم که چه کسانی ترکیب را تشکیل می دهند، و واران هم بدون مشکل تمرین کرده است. به جز بازیکنانی که می دانید، همه آماده هستیم.

پیروزی در دو فینال:

    هر اتفاقی رخ دهد، باید به خودمان بیایم و خوب عمل کنیم. ما در دو فینال پیروز شده ایم اما گذشته است. فردا بازی متفاوتی خواهیم داشت. هرکس نقاط قوت خود را دارد و ما نیز قدرت خود را نشان خواهیم داد. پیروزی در دو فینال به این معنی نیست که همیشه پیروز خواهیم شد. اگر اینطور فکر کنیم، اشتباه کرده ایم.

اهمیت مربی و بازیکنان:

    همه ما همراه با هواداران در یک قایق هستیم. به پایان فصل رسیده ایم، و باید برای فتح عناوین قهرمانی بازی کنیم که این باشگاه دوست دارد. هر بازی یک فینال است و فردا فینال دیگری داریم. سپس ۳ بازی باقی مانده در لیگ داریم.

دیدار رفت:

    فکر نمی کنم مشکل نگرشی داشته باشیم. در فوتبال همیشه باید بازی کنید و برای صعود به مرحله بعدی باید عملکردی عالی ارائه کنید. باید با خونسردی به این مسابقه برویم و فکر می کنم این هم مسابقه دیگری است. در مورد مسائل بحث برانگیز خیلی صحبت می کنیم، اما این فقط یک بازی فوتبال است.

ترکیب:

    ما ترکیبی باورنکردنی داریم. باید از همه بازیکنان تمجید کرد، که فوق العاده و بسیار حرفه ای هستند. سعی می کنم ناخدای کشتی باشم و بگویم که باید همیشه بهترین عملکردمان را ارائه کنیم و این از خودم شروع می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nakl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس و ضربات سر تعیین کننده  اش

پرز: بهتر شدن رئال غیرممکن بود
در مصاحبه با خبرنگاران