تاریخ انتشار: 1396/03/12 13:17
کد خبر: 206683

بایرن مونیخ و لاتزیو به دنبال سردار آزمون

یک روزنامه روسی مدعی شد ستاره ایرانی تیم روستوف از سه تیم بزرگ بایرن مونیخ،لاتزیو و اورتون پیشنهاد دارد.
بایرن مونیخ و لاتزیو به دنبال سردار آزمون

به گزارش فرتاک ورزشی، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در گزارشی نوشت سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف از سه تیم بایرن مونیخ،اورتون و لاتزیو پیشنهاد دارد.

این روزنامه در گزارشی به تغییر و تحولات احتمالی در روستوف پرداخت و  سردار آزمون، سزار ناواس و الکساندر اروخین، 3 بازیکن کلیدی تیم روستوف را در میان گزینه‌های جدایی از روستوف و انتقال به دیگر تیم‌ها قرار دارد. 

این روزنامه ورزشی روسیه درباره آزمون نوشت، سردار آزمون، یکی دیگر از  مهاجمان روستوف انتخاب های زیادی دارد. این ایرانی 22 ساله پیشنهادهایی  از چند باشگاه اروپایی  مانند "اورتون"، "بایرن مونیخ" و "لاتزیو" دارد.

همچنین در روسیه  هم دو تیم روبین کازان و زنیت برای جذب او علاقه به او نشان داده اند.

این در حالی است که ایلسون متشین رئیس سابق روبین کازان  در گفتگو با بیزینس آنلاین از بازگشت سردار آزمون به این تیم ابراز اطمینان کرده است.

با توجه به جدایی قربان بردیف از روستوف به نظر می رسد این تیم برای فصل آینده دستخوش تغییرات زیادی شود. پیش بینی می شود سوسلان ژانائوا گلر و دیمیتری پولوز مهاجم این تیم راهی روبین کازان شوند.

سردار آزمون تا 2018 با روستوف روسیه قرارداد دارد و این باشگاه روسی درصدد است تا رضایت نامه این ملی‌پوش ایرانی را با دریافت مبلغ خوبی صادر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbpaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاشف سردار از روستوف جدا شد