تاریخ انتشار: 1396/10/30 15:07
اختصاصی|
کد خبر: 163882

لیگ یک/ میردورقی قراردادش را با ایرانجوان فسخ کرد؛ مقصد بعدی اروپا!

آرمین میر دورقی هافبک، مدافع ایرانجوان بوشهر که به تازگی با عقد قراردادی رسمی به تیم بوشهری پیوسته بود قراردادش را به یکباره فسخ کرد و از تیم جدا شد.
لیگ یک/ میردورقی قراردادش را با ایرانجوان فسخ کرد؛ مقصد بعدی اروپا!

 میردورقی با شروع نقل و انتقالات و رهایی از بند مصدومیت مورد توجه سرمربی نام آشنای گسترش فولاد قرار گرفت و به عضویت باشگاه لیگ برتری تبریزی درآمد اما پس از جدایی ناگهانی در مصاحبه ای عنوان کرد حضور میلاد زنیدپور و آندو تیموریان سبب شد تصمیم به جدایی بگیرد تا شانس بازی کردنش را در تیمی دیگر محک بزند.

وی توانست نظر دلگرم سرمربی ایران جوان را جلب کند و سپس با قراردادی یک و نیم ساله به تیم ریشه دار بوشهری بپیوندد اما در ساعات پایانی نقل و انتقالات شنیده شد قرارداد وی فسخ شده که متوجه شدیم با درخواست خود بازیکن قراردادش قبل از آنکه در فدراسیون فوتبال ثبت شود و صدور کارت انجام گیرد یکطرفه فسخ شده است.

برای پیگیری ماجرا تماسی کوتاه با میردورقی داشتیم و وی عنوان کرد: با دل و جانم به بوشهر آمدم و می خواستم محبوب هواداران بوشهر شوم و کمک حال اقای دلگرم شوم. اما در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات پیشنهادی رسمی از اروپا برایم ارسال شد و با مشورتی که از پدرم عزیزم و مدیر برنامه هایم که زحمات بسیار زیادی برایم کشیده گرفتم تصمیم بر این شد که قراردادم را فسخ کنم.

وی افزود: می خواهم لژیونر شوم چرا که هم تیم مورد نظر و هم لیگ آن بسیار معتبر است می تواند در آینده جایگاهم را مستحکم تر کند. برای مردم خونگرم و مهمان نواز بوشهری آرزوی موفقیت می‌کنم و نتایج آنها را در لیگ دسته اول دنبال می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7brl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه گلزن برتر لیگ یک در آستانه انتقالی بزرگ!
اختصاصی| برای اولین بار در تاریخ؛

مهاجم ایرانجوان قراردادش را فسخ کرد
اختصاصی| اولین تلنگر به مدیران بوشهری؛