تاریخ انتشار: 1395/07/22 20:37
اختصاصی/
کد خبر: 255884

بانی گستر کیش در بلاتکلیفی مدیریتی/ بحرانی خودخواسته از سوی مدیریت

بانی گستر کیش تنها تیم در فوتبال جزیره زیبای کیش که در لیگ های سراسری به میدان می رود، هم چنان در گرداب عدم مدیریت به تیمداری ادامه می دهد.
بانی گستر کیش در بلاتکلیفی مدیریتی/ بحرانی خودخواسته  از سوی مدیریت

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هر روز خبرهای تازهای از باشگاه بانی گستر کیش به گوش میرسد و احکام پشت احکام از سوی مالک باشگاه صادر می گردد و با صدور هر حکمی، یکی ابقاء و دیگری برکنار و حکم قبلی نیز ملغی می شود تا هم چنان این تیم در بحران مدیریتی بسر ببرد.

 یک روز حکم تام الاختیار بودن دکتر ابراهیم ربطی صادر میشود و روز بعد محمودپازوکی مسئولیت را بر عهده میگیرد و روز دیگر یکی دیگر این مسئولیت را عهده دار میشود و این قصه هم چنان ادامه دارد.

آخرین خبر هم از این باشگاه که به گوش رسیده است، این باشگاه قصد دارد عطای کار را به لقایش ببخشد و دور فوتبال را خط قرمز بکشد ولی خبر ندارد که قبل از این که بخواهد به این امر مبادرت ورزد باید تکلیف بدهیهای سال گذشته و هزینه های سالجاری را مشخص و پرداخت نماید.

آقای دکتر علاقمند باید این را بداند که این رفتارها بازی کردن با آبرو و اعتبار کیش است، کیش نگین گردشگری کشور و دارای نام و اعتباری فراملی است و قرار نیست عدهای بخواهند با هر موضوع و بهانهای نام این جزیره  زیبا را که الگوی مدیریتی در سطح کشور می باشد را زیر سوال ببرند.

این که باشگاه بانی گستر و مالک آن با چه نیت و هدفی به امر تیمداری پرداخته اند کاری نداریم و حضور آنها را در فوتبال و توجه به امر ورزش ارج مینهیم و قبول هم داریم  و شکی هم نداریک که در مسیر طی شده، مدیریت خیلی اذیت شده است و  این را هم می دانیم  که کاسه صبر  مالک بانی گستر لبریز  شده است، ولی قبول داشته باشید که روند تیمداری و مدیریت یک باشگاه ورزشی آنهم فوتبال بسیار متفاوت با یک شرکت خصوصی بوده نمیشود از  یک زاویه به آن نگاه کرد و این را بدانید در امر ورزش، نگاه از بالا به پایین بی مورد و مردود است.

جان کلام این که زمزمههایی به گوش میرسد که این تیم در حال انحلال است که امیدواریم این گونه نباشد ولی اگر قرار بر این است این اتفاق بیفتد پس باید از مسیر قانونیصورت بگیرد و پس از تصفیه با عوامل فعلی و گذشته، این  اقدام صورت بگیرد تا خدای ناکرده نه اعتبار شرکت بانی گستر زیر سوال برود  و نه به اعتبار جزیره کیش که همواره الگو بوده است خدشهای وارد بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm6oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صداقت داشته باشیم و از آب گل آلود ماهی نگیریم/ بانی گستر کیش باید نسبت به توافقات  متعهد باشد
دکتر ربطی درگفت و گو با فرتاک: