تاریخ انتشار: 1395/08/23 23:12
کد خبر: 249267

میلاد قربانزاده: بازی به بازی پیش می رویم/ از نظر امکانات ضعیف هستیم

سپیدرود باز هم به صدر جدول رسید.در یک بازی سخت و نفس گیر در کرمان با تک گل میلاد قربان زاده موفق شد حریف خود مس را شکست دهد و جایگاه صدر جدول را پس بگیرد.
میلاد قربانزاده: بازی به بازی پیش می رویم/ از نظر امکانات ضعیف هستیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شماره ۶۹ دوست داشتنی ارتش سرخ گیلان در ۳ برد ۱-۰ سپیدرود ۳ گل بسیار با ارزش به ثمر رسانده است و این روزها از مهره های کلیدی نظرمحمدی می باشد. چکیده صحبت های وی را در ذیل می خوانیم:

*برای هر بازی برنامه خاص خودش رو داریم و در هر بازی برای برد به میدان می رویم.به خوبی مس را آنالیز کرده بودیم و واقعا هم تیم خوبی بودند ولی با همت بچه ها و تلاش کادرفنی و لطف خدا توانستیم سه امتیاز با ارزش را بگیریم.

*مس کرمان از نظر ساختار دفاعی تیم خیلی خوبی بود و در سه بازی قبلی خانگی خودش گلی دریافت نکرده بود و سخت به هر تیمی موقعیت گل می دهند ولی از دو سه فرصت خوبی که به دست آوردیم توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

*بعد از دریبل کردن یکی از مدافعان مس وارد محوطه جریمه شدم و پس از چند سر توپ پشت سر هم دفاع مس رو جا گذاشتم و پس از شوت زدن به سمت دروازه توپ با برخورد به بازیکن مس تغییر جهت داد و وارد دروازه مس شد.

*برای صعود به لیگ برتر کار خیلی سختی پیش رو داریم چون از نظر امکانات واقعا تیم ضعیفی هستیم و مشکلات مالی هم که داریم.ولی بازیکنان سپیدرود تمام تلاش خود را خواهند کرد و ایشا الله که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

*خوشحالم تاکنون گلهای حساسی برای سپیدرود به ثمر رسانده ام و برای اینکه هر هفته بهترین عملکرد را داشته باشم بسیار تلاش می کنم و باید از این هم بهتر شوم.

*هر بازی در لیگ یک برای ما حکم فینال را دارد و هیچ بازی آسانی وجود ندارد.تیم ما بازی به بازی برای رسیدن به هدفش پیش می رود.

*فکر می کنم در حال حاضر شهرداری بهترین گزینه برای مالکیت سپیدرود باشد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مشکلاتمون کاهش پیدا کند .مشکلات مالی ما بی نهایت زیاد است.

*هواداران سپیدرود بی نظیر هستند و در هر شرایطی ما را حمایت می کنند.پشت گرمی تمامی بازیکنان و کادرفنی همین هواداران هستند.امیدوارم با حمایت هواداران نتایح خوب خود را ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyxyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد قربان زاده: رمز موفقیت سپیدرود همدلی بازیکنان با کادرفنی است