تاریخ انتشار: 1395/08/26 21:37
کد خبر: 248743

پیش بازی شهباز نوژان البرز-اروند خرمشهر/ خرمشهری ها به دنبال فتح شهباز در البرز!

فردا در یک بازی از گروه اول تیم های شهباز نوژان البرز و اروند خرمشهر از ساعت 14 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهباز نوژان البرز-اروند خرمشهر/ خرمشهری ها به دنبال فتح شهباز در البرز!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، شهباز نوژان در بازی قبلی خود با یک شکست سنگین 4 بر 0 مقابل قشقایی شیراز مغلوب شد،تا یک آمار بسیار بد از خود به جا بگذارد و به جز هفته اول در باقی بازی های خود مغلوب حریفان شده باشد.

در مقابل تیم اروند خرمشهرد در بازی قبلی خود با یک گل تیم سپهر نقش جهان را شکست داد تا در برد متوالی هتریک کرده باشد.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

شهباز نوژانی ها با 29 گل خورده و 3 گل زده در 10 بازی آماری بسیار بد در خط حمله و دفاع خود دارند.29 گل خورده این تیم از تمام تیمهای حاضر در لیگ دو امسال بیشتر است و ضعیف ترین خط دفاع امسال را به خود اختصاص داده است.این تیم با 9 باخت بیشترین باخت را در امسال داشته است.شهباز نوژانی ها چه در خانه و بیرون از خانه متحمل باخت های سنگینی از تیم های کیمیا فرایند،فولاد نوین،قشقایی شده اند.

در مقابل اروندی ها با 15 گل زده و 9 گل خورده وضعیت خوبی در خط حمله و خط دفاعی خود دارند،این تیم با 6 برد آمار خوبی از خود به جا گذاشته است.ضمن آنکه بهترین گلزن این مسابقات علی محمد چراغی با 9 گل زده از این تیم است.

آمار شهباز نوژان در بازیهای خانگی:

شهباز نوژانی ها از 5 بازی خانگی خود یک برد و 4 باخت داشته اند وفقط 3 امتیاز به دست آوردند که عملکردی بسیار ضعیف و نا امید کننده است.این تیم که باید از بازیهای خانگی خود نهایت استفاده را کند،متاسفانه چه در بازی های خانگی و چه در بازیهای خارج از خانه عملکرد بسیار بدی داشته و میتواند اولین تیم سقوط کننده باشد.

آمار تیم اروند در بازیهای خارج از خانه:

تیم اروند از 4 بازی خارج از خانه خود دو برد یک تساوی و یک باخت به دست آورده و 7 امتیاز به دست آورده و عملکرد خوبی داشته است.این تیم با توجه به آمار بد شهباز نوژان امیدوار به یک برد خوب در این بازی است و میتواند با این برد به روند خوب خود ادامه دهد.

تیم شهباز نوژان با 3 امتیاز در قعر گروه خود قرار دارد.این تیم که فقط یک برد دارد با توجه به وضعیتی که دارد اگر به فکر چاره نباشد دیر یا زود سقوطش قطعی میشود.

در مقابل تیم اروند خرمشهر از 9 بازی 19 امتیاز به دست آورده و در صدر گروه خود قرار دارد.این تیم که با سه برد متوالی دوباره توانست صدر را پس بگیرد،با توجه به نزدیک بودن امتیازات در بالای جدول با یک غفلت ممکن است صدر را از دست دهد.

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی شجاعی میباشد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vobrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سنگین شهباز نوژان مقابل قشقایی/ خروج قشقایی از بحران!