تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:43
کد خبر: 247676

پیش بازی سپیدرود-اکسین/ بالانشینان به جان هم افتادند!

هفته چهاردهم لیگ یک چهارشنبه برگزار خواهد شد و در حساس ترین بازی هفته دو تیم اول و سوم جدول یعنی سپیدرود و اکسین البرز از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه دکتر عضدی رشت با قضاوت تورج حق وردی داور نام آشنای کشورمان به مصاف هم می روند.
پیش بازی سپیدرود-اکسین/ بالانشینان به جان هم افتادند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اکسین البرز با هدایت فیروز کریمی مرد نام آشنا و جنجالی فوتبال ایران تاکنون نتایج خوبی کسب کرده اند و حتی در چند هفته نخست در صدر جدول قرار گرفته بودند ولی در ۵ هفته گذشته غیر از برد مقابل خونه به خونه که در دیداری جنجالی به پیروزی رسیده اند بردی نداشته اند ولی فیروز کریمی همواره در بازیهای حساس نشان داده است که می تواند تیم خود را به خوبی هدایت کند و همین موضوع می تواند جذابیت های این دیدار را چند برابر کند.

فیروز کریمی یک فصل در داماش در لیگ یک سرمربیگری کرده است و به خوبی با جو ورزشگاه عضدی آشناست که البته ناموفق بود و نتوانسته بود داماش را به لیگ برتر رهنمون کند.بازیکنان با تجربه ای چون ارشاد یوسفی،مجتبی زارعی،مجتبی شیری،بهنام عسگرخانی،اسماعیل فرهادی،محمد علی امیری که همگی سابقه بازی در لیگ برتر را دارند تا اینجای کار عصای دست کریمی در لیگ یک بوده اند.امیر میر بزرگی مهاجم هشت گله این تیم خطرناک ترین بازیکن این تیم می باشد.

اکسین در بازیهای خارج از خانه عملکرد متوسطی داشته است و تاکنون ۳ برد و ۳ باخت کسب کرده اند و تساوی نداشته اند و به ۳ تیم مدعی گل گهر سیرجان،آلومینیوم اراک و ملوان باخته اند ولی پارس جنوبی،خیبر و خونه به خونه را مغلوب کرده اند.بسیاری از کارشناسان این تیم را کاملا غیرقابل پیش بینی می دانند و نتایج سینوسی این تیم بیانگر همین نکته می باشد.

و اما سپیدرود که بدون شک کمترکارشناسی می توانست حتی مدعی بودن این تیم را حدس بزند همچنان بدون مالک و زیر نظر هیئت فوتبال گیلان اداره می شود و بدون پرداختی آنچنانی با شایستگی در صدر جدول ایستاده اند و این فرصت مناسب را دارند تا با برتری مقابل اکسین در این بازی شش امتیازی و با توجه به بازیهای سخت ملوان،خونه به خونه و گل گهر حاشیه امنیت مناسبی در صدر پیدا کند.

احسان عبدی با پشت سر گذاشتن محرومیت در این دیدار می تواند مجددا بازی کند و دست علی نظر را برای میانه میدان می تواند بازتر کند.

سپیدرود همچنان با تنها ۵ گل خورده در ۱۳ بازی با اقتدار به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ یک شناخته می شود و کم کم گل زدن به سپیدرود به خصوص در رشت برای حریفان آرزو می شود.تنها یک گل خورده در ۶ بازی خانگی بیانگر عملکرد فوق العاده سید محمد حسینی و مدافعان آماده سپیدرود می باشد.

سپیدرود در  ۶ دیدار خانگی خود ۵ برد و یک تساوی دارد و ۲۵ ماه می باشد در رشت رنگ باخت را ندیده است و همچنان به دنبال رکورد شکست ناپذیری خود در عضدی می باشد.

نقطه مشترک هر دو تیم این است که فصل قبل از لیگ دو موفق به صعود به لیگ یک شده اند و حالا در این لیگ هم مدعی صعود به لیگ برتر در همان فصل اول هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39azyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم فردوسی: در بهترین شرایط هستیم و توانایی غلبه بر اکسین را داریم