تاریخ انتشار: 1395/09/03 22:12
کد خبر: 247390

پیروزی سپهرنقش جهان مقابل شهباز نوژان/ اصفهانی ها امیدوار شدند

عصر امروز دو تیم سپهر نقش جهان و شهباز نوژان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک شکست 4 بر 0 تیم شهباز نوژان همراه بود.
پیروزی سپهرنقش جهان مقابل شهباز نوژان/ اصفهانی ها امیدوار شدند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سپهر نقش جهان که در بازی قبلی استراحت بود در هفته 10 با یک گل از اروند خرمشهر شکست خورد تا دوباره طعم شکست را بچشد.در مقابل تیم شهباز نوژان در بازی قبلی خود به نتیجه 1 بر 1 مقابل اروند خرمشهر رسید تا بعد از 3 باخت سنگین بتواند در یک بازی به تک امتیاز برسد.

گلزنان این بازی:

نیما ظفریان 2بار و علی مدنی و سهیل رفیع زاده برای سپهر نقش جهان گلزنی کردند.

بررسی دو تیم در نیم فصل اول:

شاگردان سیمکانی با 14 گل زده و 11 گل خورده در امر گلزنی عملکرد خوبی داشته اند اما در خط دفاعی هنوز به فرم ایده ال نرسیده اند.این تیم با 5 برد 3 تساوی و 3 باخت در میانه جدول وضعیت بدی ندارند.

در مقابل تیم شهباز نوژان با 4 گل زده 34 گل خورده وضعیتی بسیار بدی در خط حمله و دفاع دارد.این تیم با 1 برد و 1 مساوی و 10باخت وضعیت بسیار بدی دارد و شاید  بتوان از الان این تیم را یکی از سقوط کننده ها نامید.

آمار سپهر نقش جهان در نیم فصل اول:

نقش جهانی ها 4 برد 2 مساوی در خانه داشته اند.این تیم 3 باخت 1 برد و 1 مساوی در بیرون از خانه داشته است.عملکرد این تیم در بازی های خانگی خوب بوده اما در بازیهای خارج از خانه نتواسته انتظارات را براورده کند.

بهترین و بدترین نتیجه تیم در نیم فصل:

بهترین نتیجه این تیم برد 4 برد 0 تیم شهباز نوژان است و بدترین شکست این تیم نتیجه یکسان 3 بر 1 از تیم های بعثت و فولاد نوین است.

آمار شهباز نوژان در نیم فصل اول:

شهباز نوژانی ها1 برد 1 مساوی 4 باخت در خانه داشته اند.این تیم 6 باخت در بازیهای بیرون از خانه خود داشته است.عملکرد این تیم چه در خانه و چه در خارج از خانه آمار بدی داشته و در بازیهای بیرون از خانه همه بازیهای خود را باخته است و تیمی راحت چه در خانه و چه در بیرون از خانه برای حریفان است.

بهترین و بدترین نتیجه در نیم فصل:

بهترین نتیجه این تیم برد هفته اول یک بر صفر در مقابل زاگرس یاسوج است.بدترین نتیجه این تیم باخت های سنگین شش بر صفر از کیمیا فرایند پنج بر صفر فولاد نوین و چهار بر صفر از شهباز نوژان است.

سپهر نقش جهان با 18 امتیاز در رده 7 جدول قرار دارد.این تیم میتواند در نیم فصل دوم خود را به رقیبان نزدیک کند و یکی از تیم های صعود کننده به دور بعد باشد.

در مقابل تیم شهباز نوژان با 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.با توجه به نتایج این تیم،میتوان یکی از تیم های سقوط کننده امسال باشد.این تیم بیشترین باخت و بیشترین گل خورده را در میان تمام تیمهای لیگ 2 امسال را دارد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk9j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی اروند خرمشهر مقابل شهباز نوژان/ یک امتیاز ارزشمند برای البرزی ها و غفلت برای اروند!