تاریخ انتشار: 1395/09/20 19:48
کد خبر: 243822

خمیسی: حضورم در پارس جنوبی تنها به خاطر آرامش است

پارس جنوبی جم در دیدار هفته شانزدهم توانست از سد استقلال اهواز قعرنشین با به ثمر رساندن یک گل گذر کند.
خمیسی: حضورم در پارس جنوبی تنها به خاطر آرامش است

محمود خمیسی کاپیتان تیم پارس درباره نتیجه‌ای که حاصل شد گفت: اگرچه بازی‌ای که می‌خواستیم را انجام ندادیم اما در نهایت پیروز میدان شدیم.

وی در خصوص بازی پایانی و صحبت از صدرنشینی‌شان گفت: خیلی زود است در این‌باره صحبت کنم علاوه بر آنکه 6، 7 تیم مدعی هستند. طبق برنامه‌ریزی که برای فصل دوم مدنظر کادرفنی است اگر پیش رویم، نقاط ضعف و قوت‌مان برطرف شود و بازیکنانی که باید به تیم اضافه شوند تا بتوانیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم تا بتوانیم به صدر نزدیک شویم.

او درباره قضاوت بازی مقابل ملوان هم خاطرنشان کرد: در دیدار با ملوان اگر داور پنالتی‌مان را می‌گرفت می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و با کسب آن امتیاز و پیروزی در هفته آینده قهرمانی نیم فصل را به دست می‌آوردیم. یک امتیاز هم در این رقابت‌ها خیلی تاثیرگذار است خب فوتبال است و اتفاقاتش دیگر.

کاپیتان پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  فرتاک ورزشی درباره نتایجی که باتوجه صعود تازه به رقابت‌های لیگ دسته اول کسب کرده‌اند می‌گوید: عملکرد تیم ما به دلیل مدیریت است، شما اگر تیم ما را ببینید خیلی از بازیکنان جوانی در تیم ما حضور دارند که کسی اصلا آنها را نمی‌شناسند. با مدیریت خوب آقای رضائیان مطمئنا جز مدعیان خواهیم بود و اگر این اتفاق رخ نداد قطعا سال بعد یکی از صعودکنندگان خواهیم بود.

خمیسی درباره چرایی حضورش در لیگ دسته اول گفت: می‌توانستم در لیگ‌برتر حضور داشته باشم اما خیلی از تیم‌های لیگ‌برتر شرایط مالی‌شان اصلا خوب نیست. می‌توانستم در تیم‌های دیگر حضور پیدا کنم اما پارس جم را به خاطر آرامشی که داشت انتخاب کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw9ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تحلیل بعد بازی؛ اهوازی ها مثل همیشه باختند، تارتار به یک گل قناعت کرد