تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:11
کد خبر: 238222

رمضانی یاغی جدید فوتبال مازندران

مجتبی رمضانی در ابتدای لیگ شانزدهم به دلیل بی مهری حسین فرکی از سایپا جدا و به نساجی قائمشهر، تیم زادگاهش پیوست تا با درخشش در این تیم دوباره به لیگ برتر بازگردد.
رمضانی یاغی جدید فوتبال مازندران

به گزارش فرتاک ورزشی، ولی با رسیدن به تعطیلات نیم فصل در اقدامی عجیب و با یک حرکت رونالدینیویی در حالی که نگاهش به لیگ برتر بود با خونه به خونه به توافق رسید و به این تیم پیوست تا در کمتر از چند روز محبوبیتش در سکوهای وطنی را از دست بدهد. 

طبق شنیده ها، رمضانی تا روز شنبه منتظر روشن شدن تکلیف نساجی ماند ولی پس از انتشار اخبار ضد و نقیض و عدم واگذاری باشگاه تصمیم گرفت تا در بین پیشنهاداتش به بابلی ها جواب مثبت داده و به جمع شاگردان مرزبان بپیوندد.

آنطور که شنیده می شود، هافبک-مهاجم سابق نساجی با قراردادی ۲۰۰ میلیون تومانی به خونه به خونه پیوست ولی آپشن های زیادی مانند پاداش صعود، پاداش گلزنی و... در قراردادش گنجانده شده است. 

شنیده ها حکایت از آن دارد که رمضانی در هنگام عقد قرارداد ۴۰درصد آن را نقدا دریافت کرد تا با این کار عنوان یاغی جدید فوتبال مازندران را به خود اختصاص دهد. 

در این رابطه این نکته گفتنی است که طبق ادعای مدیران نساجی این بازیکن به دلیل حضور در دو تیم سایپا و نساجی نمی تواند برای تیم سوم بازی کند ولی طبق پیگیری ها، این بازیکن از نظر قانونی مشکلی برای عقد قرارداد و بازی برای تیم سوم نخواهد داشت زیرا برای سایپا به میدان نرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیران نساجی به این نقل و انتقال چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywzde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ اولین خرید خونه به خونه از نساجی آمد