تاریخ انتشار: 1395/10/20 22:58
کد خبر: 236950

تحلیل بازی های هفته شانزدهم گروه دوم لیگ دو؛ بازگشت کاشانی ها به صدر

بازیهای گروه دوم لیگ دو، عصر امروز در شهرهای مختلفی پیگیری شد.
تحلیل بازی های هفته شانزدهم گروه دوم لیگ دو؛ بازگشت کاشانی ها به صدر

به گزارش فرتاک ورزشی، به بازیهای امروز نگاهی خواهیم انداخت:

نفت نوین آبادان-استقلال آبی ب(0-1)

از هفته 16 در لیگ دوم گروه دو عصر امروز تیم های نفت نوین آبادان و استقلال آبی ب به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با 1 گل به سود تیم استقلال آبی به پایان رسید.

تیم نفت در بازی قبلی خود به یک تساوی بدون گل مقابل شهید کریمی حویبار رسید تا بعد از بردی که در هفته 13 داشت طعم برد را نچشیده باشد.در مقابل تیم استقلال آبی ب در بازی قبلی خود با یک گل تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد تا دو هفنه برد متوالی داشته باشد.

تیم نفت با 13 امتیاز از 16 بازی در قعر جدول قرار دارد و در مقابل تیم استقلال آبی ب با 23 امتیاز در رده 5 جدول است.

شهرداری ماهشهر-شهرداری ارومیه(1-0)

از هفته 16 در لیگ دوم گروه دوم عصر امروز دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری ارومیه در ماهشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم ماهشهری به پایان رسید.

تیم شهرداری ماهشهر در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 از تیم آبی پوشان اردبیل شکست خورد تا بعد از بردی که در هفته 12 داشت طعم برد را نچشیده باشد.در مقابل تیم شهرداری ارومیه در هفته پیش با نتیجه سنگین 4 بر 1 از بادران نوین تهران شکست خورد و یک باخت داخل خانه بد را تجربه کرد.

تیم شهرداری ماهشهر با 22 امتیاز از 16 بازی در رده 6 جدول قرار دارد و با برد امروز در دربی شهرداری ها روحیه خوبی کسب کرد.در مقابل تیم شهرداری ارومیه با 21 امتیاز در رده 8 جدول است و امیدوار به بازیهای بعدی.

شهرداری بندرعباس-پترو کیان شوشتر(2-2)

از هفته 16 در لیگ دسته دوم گروه دو عصر امروز تیم های شهرداری بندرعباس و پترو کیان شوشتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و زور هر دو تیم به هم نرسید.

تیم شهرداری در بازی قبلی خود با نتیجه 1 بر 0 از تیم استقلال آبی ب شکست خورد تا بعد از دو برد متوالی داشت دوباره طعم باخت را بچشد.در مقابل تیم پترو کیان شوشتر که در نیم فصل دوم متحول شده است در هر 4 بازی قبلی خود برد داشته و هفته پیش تیم داماش را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

تیم شهرداری با 25 امتیاز از 16 بازی در رده 3 جدول است و تیم پتروکیان شوشتر با 23 امتیاز در رده 4 جدول است و دو تیم امیدوار به لغزش حریفان و رسیدن به صدر جدول هستند.

بادران نوین تهران-شهرداری فومن(0-0)

از هفته 16 در لیگ دسته دوم گروه دو تیم های بادران نوین و شهرداری فومن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید.

تیم بادران نوین در بازی قبلی خود توانست تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سنگین 4 بر 1 شکست دهد و به یک برد خوب برسد.در مقابل تیم شهرداری فومن در یک دربی شهرداری ها تیم شهرداری کاشان را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

تیم بادران با 18 امتیاز از 16 بازی در رده 10 جدول است و برای صعود باید تلاش بیشتری بکند در مقابل تیم شهرداری فومن با 26 امتیاز در رده 2 جدول است.

داماش گیلان-تیم فوتبال اردبیل(5-1)

داماشی های گیلان با توجه به اهمیت سه امتیاز این دیدار خانگی جهت بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی و نیز جبران شکست تلخ هفته گذشته در شوشتر، از همان ابتدا با میل پیروزی و فعل خواستن بازی را شروع کرده و خیلی زود در دقیقه 6 توسط علیرضا صبوری به گل رسیدند. اما در ادامه و در دقیقه 16 اصابت توپ به دست مدافع داماش توسط داور پنالتی تشخیص داده شده و اردبیلی ها توسط علی سلیمانی به گل تساوی دست یافتند. 

از دقیقه 25 به بعد و تا پایان نیمه نخست داماشی ها به شدت دروازه مهمان را مورد یورش قرار دادند که حاصل آن سه گل برای داماشی ها بود، ابتدا حامد اکبری پور در دقیقه 28 گل دوم داماش را به ثمر رساند و در ادامه در دقیقه 35 امین متوسل زاده و در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی مجید هوتن گلهای سوم و چهارم داماش را به ثمر رساندند تا شاگردان طباطبایی نیمه نخست را با برتری 4 بر یک به رختکن بروند. 

 داماشی ها با توجه به برتری پرگل نیمه نخست،  نیمه دوم را با خیالی آسوده به بازی ادامه داده و البته یکبار دیگر هم در دقیقه 70 باز هم  توسط حامد اکبری پور به گل پنجم رسیده تا علیرغم از دست دادن سه،  چهار موقعیت خوب گلزنی دیگر در نهایت با نتیجه پرگل 5 بر یک  درمقابل مهمان اردبیلی خود به پیروزی رسیده و به سه امتیاز خانگی دست پیدا کنند. 

شهرداری کاشان-شهیدکریمی جویبار(2-0)

در نیمه اول این رقابت بسیار حساس برای کاشان و برای حفظ جایگاه صدر جدولی خود، جویباری ها توانستند با دفاع همه جانبه، بازیکنان دوتیم را بدون باز شدن دروازه ها روانه رختکن کنند.

در نیمه دوم بازیکنان کاشان با انگیزه ظاهر شدند اما طلسم دروازه جویبار با حمله ها و سانترهای متعدد از جناحین شکسته نمی شد و شوت مشکوک به گلی هم از خط دروازه جویبار گذشت و همچنین یک خطای مشکوک دروازه بان جویبار روی مهاجم کاشان رقم خورد که هردو صحنه با بی اعتنایی داور روبرو شد.

کاشان پس از این رخداد و  در دقیقه 90 می رفت که بازی را واگذار کند و با نگرانی و اضطراب جایگاه خود را پرخطر می دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2787ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ستاره پیشین آبی‌ها