تاریخ انتشار: 1395/10/22 18:50
کد خبر: 236540

عزیزی: باوجود 4 پیشنهاد ترجیح دادم در راه آهن بمانم/ بازی با گل گهر جنگ کاملا نابرابر بود

وحید عزیزی سنگربان تیم راه آهن گفت: باوجود 4 پیشنهاد ترجیح دادم در راه آهن بمانم.
عزیزی: باوجود 4 پیشنهاد ترجیح دادم در راه آهن بمانم/ بازی با گل گهر جنگ کاملا نابرابر بود

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید عزیزی سنگربان تیم راه آهن تهران درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: در دیدار با ایرانجوان بوشهر اکثر بازیکن‌ها حضور نداشتند و به همین دلیل چنین نتیجه‌ای رقم خورد. در این بازی هم من مصدوم بودم  قرار نبود درون دروازه بایستم اما به دلیل آنکه فدراسیون اجازه حضور گلر امیدمان را نداده بود مجبور شدم درون گل قرار بگیرم.

وی افزود: بچه‌های تیم از من خواهش کردند که فقط در زمین باشم که تا دقیقه ٥٥ در زمین ماندم اما در ادامه مصدومیتم تشدید شد دیگر نمی‌توانستم بمانم و مجبور شدم از زمین بیرون بیایم و مدافع‌مان به جای من از دروازه حراست کرد. تا زمانی که در بازی بودم نتیجه 2 بر یک بود و اگر می‌ماندم قطعا نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. اگر گلر درون دروازه‌مان بود حداقل 2 گل کمتر می‌خوردیم. علاوه بر آن در مقابل سیرجانی‌ها بیشتر بازیکنانمان که در نیم فصل جداشده بودند حضور نداشتند و به جز آن فدراسیون اجازه ثبت بازیکن‌های را به علت بدهی نداد و همین به تیم ما در کسب نتیجه 5 ـ 1 آسیب وارد کرد. 

عزیز ادامه داد: بازی اول در دور برگشت تیم تازه تحویل آقای پاشازاده داده شده بود و من دو روز  بود به تیم اضافه شده بودم بخاطر آن هماهنگ نبودیم اما در ادامه هفته هشتم تا شانزدهم باختی نیاوردیم چراکه در طول رقابت‌هایمان به هماهنگی لازم رسیده بودیم. 

وی درخصوص اوضاع راه آهن تصریح کرد: با اضافه شدن بازیکن‌های جدید صددرصد شرایط فرق خواهد کرد. البته به ما قول داده‌اند مشکلات مالی نیز حل خواهد شد. با وجود 4 پیشنهاد ترجیح دادم در راه‌آهن بمانم و به قول‌هایی که مسئولان به ما دادند اعتماد کردم وامیدوارم که قول‌هایشان در ادامه عملی شود. البته یکی از شرط‌های ماندن آقای استحقاری این است که وعده و وعیدها عملی شود و تیم راه‌آهن بتواند بازیکن‌های جدیدی به استخدام بگیرد تا عملکردم خوب نیم فصل اول را تکرار کنیم و جز بالانشینان جدول قرار بگیریم. 

وی ادامه داد: بازی با گل گهر جنگ کاملا نابرابر بود چون آنها بازیکن جدید گرفته بودند و تیمشان را تقویت مقابل ما فرستاده بودند ولی ما بازیکنانمان از دست داده بودیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم.

عزیزی در پایان گفت: من نیم فصل اول بیشترین کلین شیت را در جمع گلرهای لیگ دسته اول داشتم  و آقای فرشاد قدیری زحمات زیادی برایم کشیده‌اند علاوه بر آن از آقای پاشازاده بابت اعتمادشان و قرار دادنم درون دروازه نیز تشکر می‌کنم. در حال حاضر زیر نظر آقای احسان وجدی که از مربی گلرهای خوب ایران هستند می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم  و از تجربیات ایشان هم برای بالا بردن سطح گلری‌ام استفاده خواهم کرد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg9vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-راه آهن/ مهدی پاشازاده یک قدم تا درب خروجی باشگاه
اختصاصی/