تاریخ انتشار: 1395/11/14 00:29
سرمربی راه آهن تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 231925

سیروس دین محمدی: به دنبال تک رقمی کردن راه آهن در جدول هستیم

سرمربی تیم راه آهن تهران گفت: تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کنیم و فصل را با یک موقعیت خوبی به پایان برسانیم.
سیروس دین محمدی: به دنبال تک رقمی کردن راه آهن در جدول هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، دین محمدی درمورد حضور در لیگ یک وراه آهن به عنوان سرمربی گفت: قبلا به عنوان کمک مربی سابقه حضور در این لیگ را داشتم اما این فصل اولین باری است که به عنوان سرمربی در لیگ یک حضور دارم و واقعا باید گفت سطح لیگ‌ یک نسبت به ادوار گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته وهمه تیم ها باقدرت در این لیگ حضور دارند. من هم دوست دارم در اولین سال حضور در لیگ یک نتایج خوبی با تیمم کسب کنم.

وی درمورد مشکلات این تیم گفت: متاسفانه مشکلات راه آهن هنوز پابرجاست و ما مجبور هستیم با این شرایط کار کنیم. بازیکنان هم به این شرایط عادت کردند و بخاطرحیثیت فوتبالی خودشان درتلاش هستند بهترین بازی ها را برای این تیم انجام دهند و در همه مسابقات سربلند از میدان خارج شوند.

دین محمدی درمورد بازیکنان جذب شده به تیم راه آهن گفت: در نقل و انتقالات اتابک نمازی را جذب کردیم اما متاسفانه چند بازیکن تاثیرگذار از تیم ما جدا شدند که این کار ما را برای ادامه فصل سخت تر کرده اما با اتحادی که دربین بازیکنان و کادر تیم ایجاد شده مطمئن هستم درادامه نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل خیبر خرم آباد گفت: خیبر یکی از تیم های آماده لیگ یک بحساب میاد و درمقابل این تیم کار سختی پیش رو داریم، اما باتوجه به بازی خوب شاگردانم مقابل بادران و آمادگی بدنی بازیکنان تیمم کسب برد در این بازی دور از انتظار نخواهد بود.

پیشکسوت وبازیکن سابق استقلال درمورد برد استقلال مقابل ماشین سازی هم گفت: استقلال امسال فراز ونشیب زیاد داشته، اما سه برد اخیر این تیم را درشرایط خوبی قرار داده و باید این روند ادامه دار باشد.

دین محمدی در پایان گفت: استقلال دوبازی سخت مقابل السد وپرسپولیس پیش رو دارد. السد تیم خوبی است وبازیکنان باکیفیت زیادی دراین تیم وجود دارد پس نباید این تیم را دست کم گرفت وبا تمام قدرت به مصاف این تیم رفت،پرسپولیس هم امسال تیم خوبی است واستقلال در دربی باید هوشمندانه عمل کند،بنظر من  اگر استقلال از این دوبازی دست پر خارج شود ادامه موفقیت درفصل برای این تیم هموارتر خواهد شد.

مصاحبه: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36amlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیرک راه آهن ناجی دین محمدی در اولین دیدار