تاریخ انتشار: 1395/11/20 13:17
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 230581

پاشازاده: امیدوارم در آلومینیوم وقت کافی به من داده شود

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید با توجه به خواسته مسئولان باشگاه برای سال آینده هدف گذاری می‌کند.
پاشازاده: امیدوارم در آلومینیوم وقت کافی به من داده شود

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده درباره پیروزی تیمش مقابل خونه‌به‌خونه اظهار کرد: پس از اینکه از تیم‌مان شناخت پیدا کردم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناختم، بازی خوبی را جلوی خیبر به نمایش گذاشتیم و توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم. روز دوشنبه هم منسجم و با دیسیپلین مقابل خونه به خونه بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه اول خیلی سر تر از تیم حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که تیم خونه به خونه انجام داد، بازی مستقیم را در دستور کار خودشان قرار دادند. به همین خاطر تیم ما کمی عقب نشست ولی روی ضد حملات توانستیم کار را تمام کنیم و گل دوم را به ثمر برسانیم. البته اگر بی دقتی نمی‌کردیم می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. داور دیدار هم باید یک پنالتی برای ما اعلام می‌کرد. در نهایت این برد خیلی به ما کمک کرد و توانستیم به لحاظ امتیازی به تیم‌های رده ششم و هفتم نزدیک شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک در ادامه درباره بازی آینده این تیم مقابل سپیدرود رشت، تیم دوم جدول رده بندی لیگ یک، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در این دیدار منطقی بازی کنیم. آنها تیمی هستند که تا اینجای کار خوب کار کردند. ما نباید در باد بردهای چند وقت اخیرمان بخوابیم. باید برای این دیدار برنامه داشته باشیم و امیدوارم روز بازی با سپیدرود، شرایط تیم خوب باشد.

پاشازاده همچنین درباره اهداف آینده این تیم برای فصل آینده لیگ آزادگان، اظهار کرد: باید ببنیم مسئولان باشگاه از ما چه می‌خواهند تا طبق خواسته‌شان برنامه خوبی به باشگاه ارائه دهیم.

او با تاکید بر اینکه اگر شرایط برای فصل بعد ایده‌آل باشد، مدعی ۱۰۰ درصدی صعود به لیگ برتر هستند، عنوان کرد: امیدوارم به من وقت لازم را بدهند چون اگر این زمان به من داده شود، میتوانم بدون ریخت و پاش و با برنامه‌ای منظم یک تیم خوب جمع کنیم تا ضمن اینکه آینده باشگاه را برای سال‌های آینده تضمین کنیم، مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbbwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری:جار و جنجال بلدیم