تاریخ انتشار: 1396/01/15 20:19
اختصاصی| دو بازی و دو تساوی؛
کد خبر: 219359

تساوی برق جدید معادلات را سخت کرد/ داماش بد استارت زد

هفته چهارم مرحله دوم لیگ دو عصر امروز در دو شهر کاشان و شیراز پیگیری شد.
تساوی برق جدید معادلات را سخت کرد/ داماش بد استارت زد

به گزارش فرتاک ورزشی، نگاهی به این دو بازی خواهیم انداخت:

شهرداری کاشان 1-1 داماش گیلان؛ کاشانی ها همچنان بدون شکست/ داماش بد استارت زد

تیم فوتبال شهرداری کاشان بعد از ظهر امروز سه شنبه 15 فروردین 96 در چهارمین هفته از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف داماش گیلان رفت و تن به مساوی 1 بر یک داد و یک امتیاز با ارزش دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد.

تیم شهرداری کاشان در نیمه نخست و در دقیقه 42 موفق شد توسط میثم فرزانه کاپیتان خود، دروازه داماش گیلان را باز کند و از میزبان خود با یک گل جلو بیفتد اما در وقت های اضافه نیمه نخست و در  دقیقه 1+45 نیمه  اول در حالیکه داور سوت خطا زده بود علیرضا صبوری دروازه شهرداری کاشان را باز کرد و داور به جای اینکه گل را مردود اعلام کند گل را پذیرفت و به بازی به تساوی یک بر یک کشیده شد.

بعد از گل  پر حرف و حدیث تیم داماش بازیکنان تیم شهرداری کاشان که  به نشانه اعتراض به تصمیم داور وارد زمین نمی شدند، بعد از 10 دقیقه توقف بازی، راضی به ادامه بازی شدند و بازی در پایان نیمه نخست با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 70 نیمه دوم رشادت وحید اصغر زاده در برابر ضربه امین متوسل زاده سبب شد تا یک موقعیت صد در صد را از تیم داماش بگیرد.

داور این دیدار در حالیکه 5 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفته بود اما  حدود 7 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد اما هیچ تغییری در نتیجه بازی انجام نشد و در نهایت این بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

تیم شهرداری کاشان با کسب یک امتیاز این بازی 6 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از برق نوین 7 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

برق جدید شیراز 1-1 شهرداری فومن؛ برق جدید همچنان می تازد/ فومنی ها 3 امتیازه شدند

برق جدید درحالی به مصاف شهرداری فومن رفت که در سه بازی گذشته خود، دو بازی را پیروز شده بود و با پیروزی در این بازی، می توانست اختلاف خوبی را با سایر تیم ها داشته باشد و خود را برای لیگ یکی شدن، آماده کند.

آنها با گل دقیقه 22 پوریا آریاکیا از حریف شمالی خود پیش افتادند اما درحالی که مربی تیم شهرداری فومن به دلیل اعتراض به داوری اخراج شده بود، در دقیقه 79 آنها گل تساوی بخش را وارد دروازه برق جدید کردند تا معادلات گروه کمی سخت تر شود و رقابت بین تیم ها، حساس تر.

فومنی ها که یک شکست را در کارنامه دارند، هنوز نتوانسته اند پیروزی را در مرحله دوم لیگ دو حس کنند و در آن سو نیز، برق جدید،یک شکست خورده و در دو بازی گذشته، شکستی را نپذیرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvzad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زور علی فلاح به یاران حسین اشرف نرسید
اختصاصی| تساوی شهرداری فومن مقابل شهرداری کاشان؛

سه امتیاز شیرین برق جدید شیراز در رشت/ داور هم جلودار شیرازی ها نبود
اختصاصی| اولین موفقیت وحید رضایی پس از بازگشت به نیمکت؛