تاریخ انتشار: 1396/01/31 12:35
اختصاصی| در مثال مناقشه نیست اما؛
کد خبر: 215813

تیم فوتبال شهرداری کاشان مصداق "الاغ ارباب" است

هرچه گشتم ضرب المثلی که بتوان با آن اصل موضوع را رسانید پیدا نکردم و بالاجبار از ضرب المثل ‹‹الاغ ارباب›› استفاده کردم، از قدیم الایام نیز بزرگان ما گفته اند که در مثال مناقشه نیست، بنابراین پیشاپیش باز هم معذرت خواهی می کنم.
تیم فوتبال شهرداری کاشان مصداق "الاغ ارباب" است

به گزارش فرتاک ورزشی، در قدیم ارباب خسیسی در یکی از شهرهای دور روزگار را سپری می کرده و از اینکه خیلی خسسیس  بوده،  مال و منال و ثروتی را کسب کرده  و همه او را بعنوان ارباب صدا می زدند.

ارباب قصه ما در یکی روزها الاغ سرحال و زرنگی را می بیند و خریدار الاغ می شود، الاغ مورد علاقه اش را به قیمت گزافی می خرد و از روز اول هرچه دارد بار الاغ می کند و به مقصد می رساند.

چند ماهی از خرید الاغ می گذرد، ارباب خسیس ما یکی از روزها همانطوریه که بار زیادی را بار الاغ کرده می رود تا بار را به مقصد برساند درتفکرات خود محاسبه می کند روزانه 5 من جو به الاغ می دهد، برایش مقرون به صرفه نیست.

از فردای آن روز جیره روزانه 5 من جو الاغ را به 4 من کاهش می دهد، اما هیچ اتفاقی نمی افتد و الاق مثل روزهای قبل بارها را به مقصد می رساند، ارباب روز دوم جیره جو روزانه الاغ را به 3 من کاهش می دهد و هیچ اتفاقی رخ نمی دهد، روند کاهش جیره جو الاغ ادامه پیدا می کند تا جو روزانه الاغ از 5 من به یک من می رسد. 

الاغ ارباب که دیگر توانی برایش باقی نمانده در یکی از روزها زیر بار سنگین ارباب، پاهایش به لرزه افتاده و چهار سم الاغ به هوا می رود، ارباب تازه متوجه می شود چه اشتباهی کرده است حالا هی تو سر خودش می زند اما کار از کار گذشته است.

حکایت تیم فوتبال شهرداری کاشان نیز شبیه به الاغ ارباب است، تیم فوتبال شهرداری کاشان در دور اول مسابقات وقتی دیدند خوب نتیجه می گیرد، تعهدات خودشان را به تیم فراموش کردند روند کاهشی اعم از اردوی هتل شب مسابقه و راه ندادن تیم شهرداری کاشان به هتل امیرکبیر و تبعید بازیکنان به خوابگاهی 100 متری در کوچه رستوران خندان محلی پرت و دور افتاده در بلوار قطب راوندی ادامه داشت اما تیم همچنان رقبای خود را مقهور قدرت خود می کرد.

کار به جایی رسید که در دور دوم مرحله نهایی مسابقات با وجود اینکه برق شیراز مدعی را در خانه اش شکست داده بودند و صدر جدول گروه را داشتند در دومین بازی این مرحله و اولین بازی خانگی مقابل نفت امیدیه، بازیکنان تیم شهرداری کاشان را شب قبل مسابقه به هتل امیرکبیر راه ندادند و همین مشکل سبب شد تا روز بعد در بازی مقابل نفت امیدیه بازیکنان شهرداری کاشان دلخور از رفتارهای شب گذشته و عدم دریافت مطالبات خود در 4 روز مانده به سال تحویل و تعطیلات نوروز بودند حاضر به بازی مقابل نفت امیدیه نشدند تا با من بمیرم و تو بمیری به میدان بروند و بازی که  کاشانی ها می توانستند 3 بر صفر به پیروزی برسند 3 بر 3 مساوی شدند.

در ادامه دو مساوی بیرون از خانه در فومن و رشت و شکست خانگی مقابل نفت امیدیه و شکست در بازی برگشت مقابل نفت امیدیه در ماهشهر سبب شد تا تیم شهرداری کاشان از صدر گروه به انتهای جدول سقوط کند.

پیروزی های تیم شهرداری کاشان و اقتدار این تیم در لیگ دو سبب شد تا برخی بگویند اینها که بدون امکانات و پرداخت مطالبات شان همه تیم ها را شکست می دهند پس چه نیازی به هتل و اردو دارند و خوابگاه صد متری هم برای یک تیم 30 نفره زیاد است و نتیجه این شد که می بینید. شهرداری کاشان از صعود به انتهای جدول رسید.

تیم شهرداری کاشان هنوز هم یکی از شانس های صعود به لیگ یک است و با تیم دوم جدول  تنها 3 امتیاز بیشتر فاصله ندارد و  با توجه به  3 بازی خانگی این تیم هنوز دیر نشده  و شهرداری کاشان تنها 4 هفته با لیگ یک فاصله دارد.

 بیایید تیم را حمایت و تقویت کنید تا با صعود به لیگ یک هم تیم شهرداری کاشان  بعد از یک سال تمرین و مسابقات طاقت فرسا و صرف هزینه و هم فوتبال کاشان با صعود به لیگ به حق خودشان برسند. مشکل تیم شهرداری کاشان را بارها گفته ایم باز هم می گوییم بلکه فرجی شود و گوش شنوایی وجود داشته باشد.

نویسنده: "محمد ملک آبادی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvel5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنه های امید برای ماهشهری ها باز شد؛ روند سقوطی شهرداری کاشان!
اختصاصی| باقری‌نیا گل کاشت؛

شهرداری کاشان مقابل شهرداری ماهشهر در باخت هتریک کرد
اختصاصی| اولین پیروزی باقری‌نیا با غلبه بر نام همنام کاشانی؛

8 هفته بدون شکست مقابل گربه سیاه شکسته می‌شود؟!
اختصاصی| کارنامه درخشان شهرداری کاشان در لیگ دو؛