تاریخ انتشار: 1396/02/08 13:52
اختصاصی| مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک اعلام کرد؛
کد خبر: 214309

محمودزاده: بهترین کوبل داوری در هفته پایانی لیگ یک انتخاب خواهد شد/ اعتراض باشگاه گل گهر یک مسئله حقوقی است

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک نسبت به آخرین رویدادهای لیگ یک سخنانی را مطرح نمود.
محمودزاده: بهترین کوبل داوری در هفته پایانی لیگ یک انتخاب خواهد شد/ اعتراض باشگاه گل گهر یک مسئله حقوقی است

به گزارش فرتاک ورزشی، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک درخصوص هفته پایانی لیگ یک گفت: باتوجه به حساسیت بالای صدر و قعر جدول، بهترین کوبل داوری در هفته پایانی لیگ یک انتخاب خواهد شد تا مشکلی دراین خصوص نباشد. می طلبد که هیات های فوتبال استان ها نیز همکاری بیشتری کنند تا هفته پایانی این رقابت ها، به نحو مطلوبی خاتمه یابد.

وی درخصوص اعلام نتیجه 3-0 بازی دربی مازندران به سود نساجی گفت: در مورد اعلام نتایج بعضی از سایت ها، اصلا چنین چیزی نیست و باتوجه به اعتراضی که خونه به خونه داشته پرونده رفته به کمیته استیناف و باتوجه به اینکه نتیجه این دیدار چه در صعود و چه در سقوط تاثیری نداشته نمی توانیم نتایج این بازی را قربانی بکنیم. قطعا کمیته استیناف باید در روزهای آینده رای نهایی را صادر کند ولی اعلام نتیجه 3-0 به سود نساجی را تکذیب می‌کنم.

محمودزاده درخصوص اعتراض باشگاه گل گهر مبنی بر استفاده باشگاه آلومینیوم اراک از بازیکن غیرقانونی گفت: باتوجه به اینکه باشگاه گل گهر اعتراض کرد، ما پرونده را به فدراسیون فرستادیم. هر تیمی می تواند از 9 بازیکن ذخیره استفاده کند. 7 بازیکن بزرگسال و دو بازیکن پایه ها. اراک از 8 بازیکن بزرگسال استفاده کرد. یکی از بزرگسالان قبل از آغاز بازی، می‌آید روی نمیکت و یکی از بازیکنان پایه ها به عنوان یار اصلی به زمین می‌رود. باتوجه به اینکه هر تیمی می تواند از 7 بازیکن بزرگسال استفاده کند، ما این مسئله را به کمیته انضباطی و فدراسیون اعلام کردیم و این از حیطه کاری ما که مسئول برگزاری رقابت ها هستیم خارج است.

وی در پایان درخصوص جشن قهرمانی پارس جنوبی نیز گفت: جشن باشکوهی در جم خواهیم داشت. تمامی مسئولین لیگ یک فدراسیون در شهرستان جم حاضر خواهند شد و باتوجه به برنامه ریزی که کردیم، جشن خوبی را شاهد خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvrdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

خونه به خونه حاضر به بازی با نساجی نیست
اختصاصی| به دلیل تداخل با مراسم هفتم پدر مالکان؛