تاریخ انتشار: 1396/02/10 22:38
اختصاصی| بهترین هافبک لیگ دو فصل بعد در لیگ یک؛
کد خبر: 213798

تیم بعدی داوود شاهواروقی لو رفت؟!

داوود شاهواروقی از آن دسته بازیکنانی است، که بادرخشش در این فصل از رقابت های لیگ دو، توانسته چشم های زیادی را به خود بدوزد.
تیم بعدی داوود شاهواروقی لو رفت؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، شاهواروقی که فصل گذشته در تیم پاس همدان توپ می‌زد، امسال به تیم هف سمنان پیوست و در روزهایی که سمنانی ها به برد نیاز داشتند، او نبض میانه زمین را در دست و به قول معروف، بازی را برای هف در آورد.

شاهواروقی که به همراه فولاد نوین اهواز به لیگ برتر صعود کرد، فدراسیون فوتبال، حق بازیکنان جوان این تیم را خورد، و رویای حضور آنها در سطح اول فوتبال کشور را با انحلالی جواب داد اما او، به درخشش ادامه داد تا اکنون تیم‌های زیادی به دنبال جذب وی باشند.

هافبک 25 ساله هف سمنان اما از درخشش دست برنداشت و فصل بعد در پاس، یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و امسال نیز در هف سمنان، مهره کلیدی این تیم محسوب می‌شود. او برای فصل آینده، پیشنهاد تیم های زیادی از لیگ یک را پیش رو خواهد داشت.

بادران، خونه به خونه و نساجی از جمله تیم‌هایی است که عملکردش را زیرنظر گرفتند و برای فصل آینده، خواهان جذب این هافبک تنومند می‌باشند. گفتنی است، وی در تیم های شهرداری اردبیل، سایپا، فولاد نوین اهواز، پاس همدان و هف سمنان سابقه بازی دارد.

البته این نکته را نیز باید خاطر نشان ساخت که شاهواروقی با هف سمنان، اکنون یکی از بخت‌های اصلی صعود به لیگ یک است و درصورت صعود، کار سایر تیم‌ها برای جذب این بازیکن خوش تکنیک سخت تر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mw5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین مدافع لیگ دو به پارس جنوبی جم پیوست

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛