تاریخ انتشار: 1396/03/10 17:51
اختصاصی| مدیر تیم بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 207104

ایزد سیف‌اله‌پور: سیدمحمد حسینی با وضو و با دهن روزه با بادران قرارداد بست/ او بازیکن ماست و شایعه حضورش در سپیدرود کذب است

سیدمحمد حسینی دروازه بان سپیدرود رشت صبح امروز با عقد قراردادی به بادران تهران پیوست اما غروب امروز، عکسی از وی منتشر شد که همگان را متعجب کرد.
ایزد سیف‌اله‌پور: سیدمحمد حسینی با وضو و با دهن روزه با بادران قرارداد بست/ او بازیکن ماست و شایعه حضورش در سپیدرود کذب است

به گزارش فرتاک ورزشی، سیدمحمدحسینی که صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه بادران به این تیم منتقل شد، امروز غروب عکسی در کنار علی نظرمحمدی گرفت که قراردادش را با سپیدرود تمدید کرده است و طی مصاحبه‌ای با سایت محلی سپیدرود، عنوان کرد که فقط با بادران به توافق رسیده بود.

 

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال بادران تهران در واکنش به این اتفاق گفت: اولا به مردم فهیم و مهمان نواز رشت بابت صعود تیمشان به لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم در لیگ برتر بهترین‌ها برایشان رقم بخورد. درخصوص سیدمحمد حسینی باید بگویم که ما از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم و قرارداد ایشان با سپیدرود یک ساله بود و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

 

وی افزود: سیدمحمد حسینی امروز صبح به همراه مدیربرنامه‌هایش به دفتر باشگاه بادران آمد و چون روزه داشت، گفت که باید قبل از اذان ظهر به رشت برگردد و بخاطر همین سریع قرارداد را امضا کرد و مدیربرنامه او نیز زیر قرارداد را امضا کرد و این یعنی او رسما بازیکن بادران شده است. حسینی با وضو و دهن روز با تیم ما قرارداد امضا کرده و شایعه حضورش در سپیدرود کذب محض است.

 

خبرنگار فرتاک ورزشی به مدیر برنامه‌ی سیدمحمد حسینی نیز تماس گرفت اما ایشان پاسخگو نبودند و با اشغال کردن گوشی خود، ظن و گمان‌های فراوانی را در اذهان عمومی وارد کرده است.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vyro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین دروازه‌بان لیگ یک به بادران تهران پیوست
اختصاصی| هفتمین ورودی بادران از رشت آمد؛

دو مهاجم گل گهر به بادران تهران پیوستند
اختصاصی| با عقد قراردادی یک ساله؛

جدایی 7 بازیکن از بادران تهران
اختصاصی| لیست خروجی بادران مشخص شد؛

هافبک ملوان به بادران تهران پیوست
اختصاصی| چهارمین خرید بادران از شمال آمد؛

بادران تهران دو بازیکن جدید جذب کرد
اختصاصی| با تمدید قرارداد مسعود ریگی؛