تاریخ انتشار: 1396/04/16 21:37
نه خط حمله گلزنی وجود دارد و نه دفاعی مستحکم؛
کد خبر: 197866

سیر سقوطی نتایج شهرداری ماهشهر در دیدارهای دوستانه

شهرداری ماهشهر در راستای تقویت تیمش، اردویی را در شهر اهواز آغاز کرده است.
سیر سقوطی نتایج شهرداری ماهشهر در دیدارهای دوستانه

 در راستای تقویت تیم و شناسایی نقاط ضعف و قدرت تیم شهرداری ماهشهر، این تیم طی روزهای آینده سه دیدار دوستانه را با تیم‌های منتخب رامهرمز، منتخب اهواز و منتخب سوسنگرد انجام داد که از این سه بازی، دو پیروزی و یک تساوی کسب کردند.

بازی دوستانه شاگردان سید کوروش موسوی با تیم‌های نه چندان قدرتمند و ضعیف سبب شده است تا شاگردان این مربی محک جدی نخورند اما آنچه در تیم شهرداری ماهشهر بدیهی است، ضعف در امر گلزنی و خط دفاعی متزلزل این تیم است.

ماهشهری‌ها در بازی با این تیم‌های نه چندان مطرح، سه گل دریافت کردند و توانستند 8 گل به ثمر برسانند که 4 گل از این 8 گل، مقابل تیم منتخب اهواز به ثمر رسیده است. تیمی که لباس یکدست برای بازی با ماهشهری‌ها نداشت و این امر، نشان دهنده سطح کیفی و کمی حریفان شهرداری ماهشهر دارد.

تمرینات شهرداری که در 4 نوبت صبح، ظهر، عصر و شب پیگیری می‌شود، فشار زیادی را به بازیکنان آورده است و آنها نتوانستند در این مدت، به بازدهی لازم برسند اما آنچه برای سرمربی این تیم باید مهم باشد، شروع قدرتمند در لیگ است و باید دید سید کوروش چگونه از این تیم، یک مدعی می‌سازد و می‌تواند تیمش را همانند فولاد نوین لیگ برتری کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmqdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر مقابل تیم منتخب اهواز

شهرداری ماهشهر بدنساز اهل کروات جذب کرد
بدنساز سابق فولاد و سپاهان در ماهشهر؛