تاریخ انتشار: 1396/04/26 13:08
از شاهین بوشهر جدا نشدم؛
کد خبر: 195430

وحید حاج عربی: چند پیشنهاد دارم و فعلا درحال بررسی آنها هستم

مهاجم فصل گذشته شاهین بوشهر شایعه جدایی از این تیم را رد کرد.
وحید حاج عربی: چند پیشنهاد دارم و فعلا درحال بررسی آنها هستم

 وحید حاج عربی مهاجم فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر که چندی پیش شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح بود در گفتگویی با فرتاک ورزشی گفت: خبر جدایی‌ام از شاهین بوشهر واقعیت ندارد و این خبر را تکذیب می‌کنم. شاهین بوشهر یکی از گزینه‌هایی است که به من پیشنهاد داده و باتوجه به شناختی که از تیم فصل قبلم دارم، یکی از بهترین تیم‌هایی است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در لیگ دو فعالیت می‌کند و اگر بخواهم در لیگ دو بازی کنم، قطعا یکی از تیم های مورد علاقه من شاهین خواهد بود.

وی درخصوص پیشنهاداتش نیز گفت: از یک تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم و باتوجه به اینکه اولویت اول من لیگ یک است، فعلا درحال مذاکره با این تیم هستم اما از لیگ دو تعداد تیم‌های زیادی خواهان من بودند اما اکنون با تیم لیگ یکی درحال مذاکره هستم و همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

حاج عربی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ چیزی درخصوص آینده‌ام مشخص نیست اما روزهای خوبی که در نیم فصل دوم فصل قبل برایم اتفاق افتاد کمی من را دو دل کرده است. لطف مردم بوشهر در فصل گذشته سبب شده تا تمایلم برای حضور در شاهین بیشتر شود و همانطور که گفتم، علاوه بر شاهین، تیم های دیگری نیز به من پیشنهاد داده‌اند که فکر کنم تا چند روز آینده، وضعیتم مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvb5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک هجومی آلومینیوم اراک به شاهین بوشهر پیوست
دومین ورودی شاهین در فصل جدید؛

فرصت طلایی برای فوتبال بوشهر؛ دو قطب در یک استان!
در راستای حضور شاهین بوشهر در لیگ یک؛