تاریخ انتشار: 1396/06/26 13:44
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛
کد خبر: 182638

پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!

درچارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم قعر نشین ایرانجوان بوشهر و صبای قم در استادیوم شهید بهشتی بندر بوشهر به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!

 دو تیم که از لحاظ شرایط جدولی در وضع اسفناکی به سر می برند، سخت به دنبال امتیاز گیری در مقابل یکدیگر می باشند. ایرانجوان که در سه هفته ابتدایی متحمل سه شکست پی در پی شد، سرانجام در هفته چهارم شاگردان رسول خطیبی را در تبریز متوقف کرد تا به امتیاز برسد و همین روند مثبت را موفق شد در بازی های جام حذفی ادامه دهد و در بازی شگفتی آور موفق شد در خوزستان تیم فولاد را با یک گل شکست دهد و با روحیه ای عالی پای به دیدار مقابل صبا بگذارد.

در سوی دیگر شاگردان هومن افاضلی در صبا رفته رفته به فرم ایده ال خود در حال رسیدن می باشند و با یارگیری های خوب سعی در تقویت تیم دارند. این بازی را می توان یک بازی شش امتیازی نیز قلمداد کرد چرا که پیروزی هر یک از دو تیم می تواند آن ها را از منطقه خطر کمی دور کرد.

گفتنی است ایرانجوان و صبا در جدول رده بندی همسایه یکدیگر می باشند و صبا با دو امتیاز در مکان شانزدهم و بوشهری ها نیز با یک امتیاز در مکان هفدهم جدول جای خشک کرده اند. رتبه هایی تاسف بار برای دو تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور که روزی معدن استخراج استعداد های فوتبالی کشور مان بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn69v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛