تاریخ انتشار: 1395/06/09 14:14
کد خبر: 264501

محمد علیزاده: داور فکر جبران اشتباه داوری سپیدرود و ملوان نباشد

هافبک سختکوش و دونده تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: با تاکتیکی که پارس جم اتخاذ کرده بود نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.
محمد علیزاده: داور  فکر جبران اشتباه داوری سپیدرود و ملوان نباشد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، به نقل از سایت رسمی خونه به خونه، محمد علیزاده با بیان اینکه شرایط آب و هوائی جنوب کشور واقعا طاقت فرسا است گفت: تیم پارس جم در 4 دیدارش کلین شیت داشت چون تاکتیک دفاعی را به سیستم هجومی ترجیح می دهد.

علیزاده با بیان اینکه تیم خونه به خونه تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است گفت: دو دیدار اول مان را که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در بازی با بادران هم که همه دیدند بدشانسی محض و ناداوری سبب شد تا دو امتیاز خانگی را از دست بدهیم.

محمد علیزاده در خصوص حریف این هفته تیمش گفت: شناخت نسبی از تیم سپیدرود داریم و بدون شک این تیم نیز به مانند همه تیم ها با ذهنیت و انگیزه خاصی نسبت به سایر دیدارها مقابل ما صف آرائی می کنند.

وی در ادامه افزود: حرف و حدیث هایی در خصوص اشتباهات داوری در دیدار سپیدرود مقابل ملوان شنیده شد. امیدوارم داور در این هفته سعی نکند این اشتباه را برای سپیدرودی ها جبران کند. ما به اندازه کافی در بازی 6 امتیازی با بادران تهران از این ناحیه ضربه دیدیم و امیدوارم هر دو تیم در این خصوص میدان را راضی ترک کنند.

هافبک خونه به خونه با ذکر این مطلب که برای بازیکنان خونه به خونه بازی های داخلی و خارج از خانه فرقی ندارد، گفت: تمام سعی ما این است که تا قبل از عید، صعود خونه به خونه به لیگ برتر را مسجل کنیم و برای رسیدن به این امر دست از هیچ تلاشی برنخواهیم داشت.

محمد علیزاده هواداران خونه به خونه را یکی از پرشورترین هواداران ایران برشمرد و گفت: بازی مقابل آنها واقعا لذت بخش است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. دست همه آنها را می بوسم و این قول را به آنها می دهم که یک فصل رویائی را برای آنها رقم بزنیم.

علیزاده تصریح کرد: سال گذشته در همین تیم بودم و با شادی های تیم خندیدم و با اندوهش گریه کردم. اتفاقات فصل گذشته انگیزه مرا در این فصل دو چندان کرده است و امسال باید آن روزهای خوبی که حق این تیم است را ببینم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه سطح مدیریت، امکانات، کادر فنی و بازیکنان خونه به خونه از نصف تیم های لیگ برتری بالاتراست و همه اینها به حس خوبی که برادران حسن زاده به فوتبال بابل و مازندران دارند برمی گردد.

هافبک خونه به خونه در پایان گفت: امیدوارم با نتایج مون بتوانیم گوشه ای از زحمات مالکین باشگاه که بدون هیچ چشمداشت، دلسوزانه شور و حرارت خاصی به فوتبال این استان دادند را جبران کنیم. بدون شک با این کادر فنی عالی و بازیکنان خیلی خوب، مجموعه خوبی دور هم جمع شده است که می توانیم خواسته هواداران و مسئولان باشگاه را برآورده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g6oy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نظرمحمدی-اکبرمیثاقیان/ تجربه و جوانی روبه روی هم

مایلی‌کهن: امروز فوتبال گیلان پیروز شد
پنالتی اول گل می‌شد شرایط بهتری پیدا می‌کردیم