تاریخ انتشار: 1395/04/20 18:39
کد خبر: 274667

ونگر در پاسخ به سرمربیگری انگلستان: چرا که نه!

آرسن ونگر بالاخره درباره شایعات سرمربیگری در تیم ملی انگلستان با صراحت صحبت کرد و انگلستان را کشور دومش خواند.
ونگر در پاسخ به سرمربیگری انگلستان: چرا که نه!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / در حالی که شایعات زیادی درباره علاقه اتحادیه فوتبال انگلستان برای استفاده از آرسن ونگر در پست سرمربی تیم ملی این کشور شنیده می شود، ونگر 66 ساله نیز برای تصاحب این پست ابراز علاقه کرد، اما تاکید کرد که در حال حاضر تمرکزش روی باشگاهش – آرسنال – است و تا پایان مدت قراردادش با آرسنال که تا سال 2017 اعتبار دارد در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش سایت Mirror، حذف تیم ملی انگلستان از یورو 2016 با استعفای روی هاجسون همراه بود و در حالی که جستجوها برای یافتن یک سرمربی جدید برای "سه شیرها" آغاز شده است، شانس سرمربیان خارجی برای تصاحب این پست بیشتر است. در حالی که آرسن ونگر پیش از این بیان کرده بود که سرمربی تیم ملی انگلستان نخواهد شد، در جدیدترین مصاحبه اش درها را برای پذیرش این پست باز کرد و احتمال سرمربیگری در تیم ملی انگلیس را رد نکرد. ونگر در این باره اظهار داشت:

" آیا ممکن است روزی در تیم ملی انگلستان سرمربیگری کنم؟ چرا که نه. هرگز احتمال ممکن شدن این اتفاق را رد نخواهم کرد، اما اکنون روی فوتبال باشگاهی تمرکز کرده ام و از این بابت خوشحالم. انگلستان کشور دوم من است. وقتی انگلستان در مقابل ایسلند شکست خورد و حذف شد، به شدت ناراحت بودم و نمی توانستم این اتفاق را باور کنم. با این حال باید گفت که در حین تماشای بازی می توانستید حس کنید که پس از دقیقه 60، بدترین اتفاقات ممکن است رخ دهد. آیا بازیکنان انگلستان وحشت زده شدند یا خواسته شده بودند؟ نمی دانم، اما انگلستان راهی برای مقابله با شیوه ایسلند نداشت."

"من یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارم و مدت های طولانیست که با آن ها هستم. همواره به تمام قراردادهای دوران حرفه ای خودم احترام گذاشته ام و همچنان این کار را خواهم کرد. پس از پایان قرارداد با آرسنال چکار خواهم کرد؟ صادقانه باید بگویم که نمی دانم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vprrn

آخرین اخبار