تاریخ انتشار: 1395/06/27 12:35
اختصاصی/
کد خبر: 261004

ورزشگاه تختی اردبیل آماده منفجر شدن می باشد!

ورزشگاه تختی یک بار دیگرمیزبان هوادارانی می شودکه برای حمایت از تیم محبوب خود سر از پا نمی‌شناسند.
ورزشگاه تختی اردبیل آماده منفجر شدن می باشد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هواداران آبی پوشان مانند همیشه در حمایت از تیم محبوب خود از همگان پیشی گرفته‌اند و شور و شوق خود را بر فضای فوتبال لیگ دو مستولی ساخته‌اند.

 اعضای تیم فوتبال آبی پوشان نیز خوشحال از این پشتیبانی ، عزم خود را جزم کرده‌اند تا در کنار ارائه بازی جوانمردانه، فوتبالی ناب را به نمایش بگذارند و برای کسب پیروزی و تقدیم آن به هواداران لحظه شماری می‌کنند.

آبی پوشان ثانیه‌ها را برای فریادهای پرشور و تشویق‌های بی‌امان می‌شمارند تا بزرگی فوتبال اردبیل را بار دیگر با تمام وجود خود لمس کنند.

روز یک‌شنبه، روزی دیگر برای نمایش اقتدار و بلند منشی اردبیلی ها است. روزی که در کنار احترام نسبت به دیگران با تشویق‌های خود تا آخرین لحظه، کاری خواهیم کرد تا آبی پوشان نتیجه دلخواه ما را در زمین فوتبال، دیکته کنند.

اعضای تیم فوتبال آبی پوشان با انگیزه و انرژی فراوانی که از شما هواداران دریافت خواهند کرد، فارغ از شرایط جدول، هیچ حریفی را دست کم نخواهند گرفت و روز یک‌شنبه نیز چنین خواهد بود.

باشگاه  ورزشی آبی پوشان اردبیل با تاکید بر مسائل اخلاقی و نظم که سر لوحه کار اعضای تیم و هواداران خواهد بود، امیدوار است روز یک‌شنبه شاهد فوتبالی تماشایی، توام با رعایت همه شئونات دینی، فرهنگی و قانونی باشیم. در این بین بی‌تردید مانند همیشه تشویق‌ها و شعارهای روحیه بخش تماشاگران اردبیلی از جذابیت‌های خاص این دیدار خواهد شد.

در خاتمه به بهانه این بازی بر این امر تاکید می‌کنیم، سرمایه و دارایی اصلی باشگاه آبی پوشان همین هواداران هستند. هوادارانی که  عظمت و بزرگی خود را از حضور آنها از ورزشگاه‌ها تا تمام عرصه‌های دیگر دارد. بی‌تردید خدمتگزاری به این هواداران مایه فخر و مباهات تمام دست‌اندرکاران باشگاه است.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pzg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-ملوان/ کار سخت مایلی کهن و شاگردانش در مصاف با گل گهر متحول شده