تاریخ انتشار: 1395/07/02 00:31
اختصاصی/
کد خبر: 259880

ملوان و مس به یاد خاطرات خوش لیگ برتر

تیم های مس و ملوان در حالی روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند که پیش از این بارها در رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته بودند.
ملوان و مس به یاد خاطرات خوش لیگ برتر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با سقوط مس به رقابت های لیگ یک این دو تیم نزدیک به دو سال با یکدیگر روبرو نشدند تا با سقوط تیم ملوان به لیگ یک، حالا این دو تیم به یاد خاطرات خوش خود در لیگ برتر یکبار دیگر این بار در رقابت های لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.

مسی های شهر کرمان که برد نوبرانه خود را در این فصل در هفته قبل برابر مس رفسنجان جشن گرفتند و با اولین سه امتیاز وضع روحی خود را به شدت توقیت کردند، خیلی امیدوار هستند که با کسب امتیاز در انزلی، نشان دهند روند صعودی خود را پیدا کرده اند.

از سوی دیگر انزلی چی ها هفته قبل در برابر تیم دیگر استان کرمان یعنی گل گهر شکست سنگینی را تجربه کردند و حالا در صدد هستند انتقام آن شکست را از کرمانی ها در زمین خود بگیرند... محمد مایلی کهن نیز به خوبی می داند که چند نتیجه بد در انزلی او را با چالشی جدی روبرو می کند از این حیث اصلا دوست ندارد که در این بازی خانگی امتیاز از دست بدهد.

دو تیم تا قبل از صعود مس به لیگ برتر، در جریان رقابت های لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول چندین بار به مصاف یکدیگر رفته بودند اما در زمان صعود مس به لیگ برتر و در جریان این رقابت ها 16 بار با یکدیگر مصاف دادند که حاصل آن 6 برد برای مس و 8 برد بردی ملوان بوده است ضمن اینکه دو مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

بازی های دو تیم در زمین یکدیگر عمدتا به سود تیم میزبان ثبت شده است به نحوی که ملوان در کرمان 6 بار شکست خورده است و مس نیز در انزلی 7 بار با شکست این زمین را ترک کرده است. البته مس سابقه متوقف کردن ملوان در انزلی را دارد و یک بازی دو تیم در این شهر با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

پرگل ترین برد مس برابر ملوان در رقابت های لیگ برتر به پیروزی 4 بر 2 برابر این تیم برمی گردد و سنگین ترین باخت مس هم به ملوان شکست سه بر یکی بود که انزلی چی ها بر مس تحمیل کردند. البته مس در جریان رقابت های حذفی در یک بازی با نتیجه 4 بر 0 ملوان را شکست داده بود.

حالا هر دو تیم در رقابت های لیگ یک یکبار دیگر به هم رسیدند تا در این بازی ضمن مرور خاطرات خوش خود در لیگ برتر، به این فکر کنند که امتیاز این بازی حساس می تواند نقش مهمی در مدعی شدن آن ها در بازگشتشان به این رقابت ها داشته باشد.

نویسنده: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebzap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-مس کرمان/ مربیان باتجربه به هم رسیدند
اختصاصی/