تاریخ انتشار: 1395/07/23 23:13
کد خبر: 255663

داوود حق‌دوست: امیدوارم خیبر روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد

داوود حق‌دوست امیدوار است خیبر روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.
داوود حق‌دوست: امیدوارم خیبر روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داوود حق دوست که بجای علی نیکبخت هدایت این تیم بحران‌زده را از هفته نهم لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور بر عهده گرفته است و برابر نفت مسجدسلیمان توانست یک پیروزی خارج از خانه را برای نماینده لرستان به همراه شاگردانش کسب کند  درگفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: تمرینات خوب، منظم، هماهنگ و فشرده ای را پشت سر گذاشته‌ایم و این روند را نیز ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی نیازمند حمایت همه‌جانبه ازسوی مسولین از خیبر هستیم، افزود: برای هر بازی برنامه خاص داریم و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالا، خوشبختانه بازیکنان تمامی تاکتیک‌های مدنظر ما را بخوبی انجام می‌دهند که نتیجه آن را در دیدار با مسجد سلیمان دیدیم که همراه با پیروزی  خیبر بود.

حق‌دوست یادآور شد: در ادامه لیگ و با توجه به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی تمامی تیم‌ها باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خیبر استفاده کنیم و در هر دیدار با تمام قوا به میدان برویم. این تیم استحقاق خیلی چیزها را دارد حتی حضور در لیگ برتر.

 بازیکن سابق استقلال تهران و سرمربی فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان با تاکید بر اینکه بازیکنان خیبر در دو بازی گذشته خود به راحتی فعل خواستن را صرف کرده‌اند، ادامه داد: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان، موفقیت خیبر است، چیزی که به عنوان یک منشور الان در باشگاه و تیم مدنظر است. مطمئن باشید هیچ تیمی مقابل ما از پیش برنده نیست حتی تیم‌های بزرگی که سرمایه‌گذاری میلیاردی نیز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر بازیکنان خیبر در هر بازی در حد خودشان باشند مطمئن باشید نتیجه تلاش خود را خواهند دید و می‌توانند موفقیت‌های بیشتری نیز کسب کنند. سرمربی خیبر از تماشاگران این تیم به عنوان فهیم‌ترین فوتبال‌دوستان کشور یاد کرد و گفت: این تماشاگران همیشه یارویاور خیبر بودن و در کنار تیم، هستن و انتظار داریم ما را همانند گذشته تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه روز اول قول داده‌ایم خیبر موفق باشد به دیدار روز یک‌شنبه تیمش برابر مس کرمان اشاره کرد و گفت: برای بازی با مس کرمان روی داشته‌های خودمان تمرکز می‌کنیم بعد نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم

حق دوست ادامه داد.متاسفانه در این بازی هم چند غایب بزرگ داریم کاپیتانهای اول ودوم خود فرزاد بهاری علی صدرا  همچنین فرشاد امامی. ابراهیم فلاحی  صادق نادرپور را دراختیار نداریم .امیدواریم در بازیهای آینده  از این بازیکنان استفاده کنیم.

حق‌دوست با تاکید بر اینکه رمز موفقیت تیم همدلی است، بیان کرد: نسبت به بازی مسجد سلیمان شرایط بازیکنان خیبر بسیار مطلوبتر است و قصد داریم روند موفقیت‌های تیم را ادامه دهیم.

 خیبر در حالی باید در هفته نهم لیگ دسته اول یک‌شنبه 25 مهرماه در ورزشگاه خانگی خود تختی خرم‌آباد به مصاف مس کرمان برود که با هشت امتیاز در رده چهاردهم بالاتر از تیم‌هایی همچون فولاد یزد، مس رفسنجان، فجر سپاسی و استقلال اهواز قرار گرفته است.

داوود حق دوست

مصاحبه: "سیامک کوهگردزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opdkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرزانه: هواداران تا لحظه آخر دربی حمایت کنند/ دونده ترین تیم لیگ دسته اول را داریم