تاریخ انتشار: 1395/09/15 12:51
کد خبر: 245000

استقلال فصل گذشته در بازی با تراکتورسازی قهرمانی را از دست داد

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران گفت: به نظر من حواشی ایجاد شده در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی در فصل گذشته باعث شد نتیجه را واگذار کنیم و قهرمانی را از دست بدهیم.
به گزارش فرتاک ورزشی، پرویز برومند در خصوص دیدار استقلال تهران مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که استقلال در چند هفته اخیر پیدا کرده است و البته استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند 3 امتیاز را بدست بیاورد.

وی ادامه داد: این بازی حکم فینال را دارد و از حساسیت خاصی برای هواداران و بازیکنان برخوردار است که باعث می‌شود تیم با غیرت و تعصبی متفاوت از بازی‌های دیگر به میدان بروند و همین موضوع شانس پیروزی را افزایش می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد استقبال هواداران استقلال از بازی روز جمعه گفت: درست است که هواداران در این فصل بازی‌های تیم زیاد استقبال نکرده‌اند ولی فکر می‌کنم با توجه به حساسیت بازی با تراکتورسازی از این بازی استقبال شود. تماشاگران استقلال می‌دانند اگر به ورزشگاه نروند، طرفداران تراکتورسازی جایشان را خواهند گرفت و شرایط بدی برای تیم ایجاد می‌شود.

برومند با اشاره به بازی دو تیم در فصل گذشته که حواشی زیادی داشت خاطر نشان کرد: به عقیده من در دیدار فصل گذشته دو تیم، حواشی‌ ایجاد شده باعث شد نتیجه بازی را واگذار کنیم و قهرمانی را هم از دست بدهیم. این بازی پتانسیل به حاشیه رفتن دارد و باید مدیریت شود تا شرایط بازی فصل گذشته تکرار نشود.

وی در مورد تقابل امیر قلعه‌نویی با استقلال و درگیری پیش آمده با رحمتی در آخرین دیدار دو تیم گفت: امیر قلعه‌نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده‌ است و احترامش برای بازیکنان و هواداران واجب است. رحمتی هم در آن بازی اشتباه کرد و نباید زیاد از او ایراد گرفت چون انسان ممکن است اشتباه کند و با توجه به حساسیت بازی تا حدودی طبیعی بود از شرایط عادی خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4566oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی گل 700 استقلال را می‌زند؟