تاریخ انتشار: 1396/03/28 02:31
اختصاصی/ پر شدن چوب خط استقلال برای خرید بازیکنان بالای 23 سال؛
کد خبر: 202812

استقلال بهشت پیرمردها؛ جوان هایی که آزادند و پا به سن هایی که همیشه هستند

چوب خط استقلال برای خرید بازیکنان لیست بالای 23 سال پر شده و از این به بعد منصوریان به ازای هر خرید باید یکی از بازیکنان فصل گذشته اش را کنار بگذارد.
استقلال بهشت پیرمردها؛ جوان هایی که آزادند و پا به سن هایی که همیشه هستند
 آخرین بازیکنی که قرار بوده در لیست مازاد قرار بگیرد هرایر مگویان بود که مدیربرنامه هایش تاکید کرده فقط در صورتی این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد خواهد بود که مطالبات سه فصل گذشته اش نقدا پرداخت شود. مگویان 31 ساله در حالی با استقلال در فصل پیش رو قرارداد دارد که بازیکنان جوانی مثل مجید حسینی، بهنام برزای و امید نورافکن با به پایان رسیدن قراردادشان در آستانه جدایی از استقلال قرار داشته یا دارند.
شاید اگر این اتفاق فقط درباره مگویان افتاده بود چندان به چشم نمیآمد اما وقتی بدانیم با بازیکنانی مثل رحمتی که در آستانه 38 سالگی است قراردادی بلند مدت بسته می شود یا با خسرو حیدری 34 ساله هم همینطور، به گاف مدیریتی استقلالی ها پی می بریم.
 
مدیران آبی ها بازیکنان جوان با استعدادی که چه ماندگاری و چه ترانسفرشان میتواند برای استقلال سودآور باشد را به حال خود گذاشته و با قراردادهای یک ساله و دو ساله آنها را به سادگی از دست میدهند؛ و از طرف دیگر با بازیکنان پا به سن گذاشته ای که هر آن امکان دارد برای باشگاه مشکل ساز شوند یا وارد دوران افت فوتبال خود شوند قراردادهای بلندمدت می بندند. این رفتار آبیها حالا گریبان منصوریان را گرفته و مشخص نیست استقلال برای خریدهای احتمالی روزهای آینده اش چه تدبیری برای این خود کرده دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldkw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان- مجید حسینی- خسرو حیدری/ کدام یک دفاع راست می شوند؟

منصوریان دو بازیکن متمایز خود را معرفی کرد
قلعه نویی برای من امیر خان است