تاریخ انتشار: 1396/05/10 15:54
کد خبر: 191861

ناراحتی این روزهای خالقی فر؟

هافبک باتجربه تیم فوتبال گسترش فولاد می‌گوید باشگاه‌ها نباید تاوان بی‌تجربگی داوران را پرداخت کنند.
ناراحتی این روزهای خالقی فر؟

رضا خالقی‌فر درباره هفته اول و باخت پرگلشان مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار گفت: بازی اول لیگ را خوب شروع نکردیم اما متاسفانه نتیجه‌ای جز شکست برایمان حاصل نشد. ما زمان کافی برای هماهنگی به آن صورت نداشتیم و همین امر باعث شد تا نتیجه‌ اینطور رقم بخورد. البته ما سال گذشته هم تقریبا تا هفته هفتم با همین عدم‌ هماهنگی مواجه شدیم که در روزهای پایانی با رفع این مشکل توانستیم با رتبه‌ای خوب فصل را به پایان برسانیم.

 

وی در ادامه افزود: ما پارس جنوبی جم را دسته کم نگرفته بودیم مطمئنا هر تیمی به لیگ‌برتر می آید انگیزه بسیاری برای حضور در این تورنمنت‌ها دارد. اما موضوع که باعث شکست ما در این دیدار شد اعلام 2 پنالتی توسط داور بود، این قضاوت داوری بازیکنان ما را نگران کرده بود تا مبادا هر خطایی که صورت می‌گیرد پنالتی اعلام شود.

 

او اضافه کرد: من نمی‌دانم چرا داورانی که هیچ شناختی از لیگ‌برتر ندارد را برای قضاوت بازی‌های در لیگ‌برتر می‌گذارند. باختمان را با این صحبت‌ها توجیه نمی‌کنم اما همانطور که می‌دانید داور با اشتباه می‌تواند یک تیم قهرمان کند یا یک تیم را به سقوط ببرد. تیم‌ها نباید تاوان بی‌تجربیگی داوران را بدهند، اگر شما نیم نگاهی به دو فصل گذشته داشته باشید متوجه خواهید شد که یکی از دلایل سقوط ملوان و صبا در این دو فصل به قضاوت داوری برمی‌گردد. بازهم می‌گویم همه تقصیرها را برگردن داور نمی‌اندازم اما باید برای انتخاب داوران کمی در کمیته داوران دقت شود، شاید تیم‌ها در هفته‌های اول از اشتباهات داوری متضرر نشوند اما هفته‌های آخر کوچکترین اشتباه داور یک تیم را در شرایطی قرار می‌دهد که دیگر جبران آن اشتباه نخواهد شد.

 

هافبک گسترش درباره دیدار هفته دومشان با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم آنها تیم باتجربه‌ای هستند علاوه بر آنکه مربی بادانش و کارنامه‌داری چون آقای قلعه‌نویی را بالای سر خود دارند. ما باید شکست سنگین هفته اول را به فراموشی بسپاریم و خودمان را برای رویارویی با سبزپوشان اصفهانی آماده کنیم. گسترش امسال تیم خوبی را جمع‌وجور کرده و امسال میانگین سنی‌مان زیر 23 سال است و همین موضوع در ادامه رقابت‌های لیگ مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود. ما تنها باید خودمان را از نظر روحی روانی تقویت کنیم تا در این بازی دیگر اشتباهات هفته اول را تکرار نکنیم.

 

او درباره شرایط گسترش فولاد و حضور بوناچیچ در این تیم می‌گوید: گسترش به نسبت سایر تیم‌ها تقریبا 60، 70 درصد تغییرات داشته که خب همین تغییرات در بازی اول تاثیرگذار شد به طور مثال تیمی مثل پرسپولیس که تغییرات کمتری به نسبت سایر رقبا داشته راحت‌تر می‌تواند نتیجه بگیرد. اما نکته‌ای که مطمئنا ما را به هدفمان نزدیک می‌کند حضور آقای لوکا باتوجه به تجربه‌ و عملکرد خوبشان در فوتبال ایران است، ایشان با جذب بازیکنان جوان در این فصل ثابت کردند که کارشان را بلدند منتها ما برای هماهنگی همانطور که گفتم زمان لازم داریم و امیدوارم هفته به هفته به این هماهنگی نزدیک شویم و بتوانیم به رتبه‌ای که مدنظر باشگاه است دست پیدا کنیم.

 

خالقی‌فر که 2 سال پیش در تیم پرسپولیس حضور داشته با ناراحتی از صحبت‌هایی که درباره حضورش در لیست مازاد این تیم قرار گرفته می‌گوید: نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها تمامی ندارد. 2 فصل پیش زمانی که تصمیم گرفتم از جمع سرخ‌ها جدا شوم با آقای برانکو صحبت کردم و ایشان می‌خواستند من در تیم بمانم اما حالا بماند تصمیماتی گرفتم و از پرسپولیس جدا شدم. این صحبت‌ها خیلی جالب است در حالیکه من 300 میلیون از بدهی‌ام را بخشیدم و رضایتم را از باشگاه گرفتم و به گسترش فولاد پیوستم. نمی‌دانم چه اصراری دارند بگویند خالقی‌فر در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار داشته است؟!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mywq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده می شوم تا روزهای تلخ در پرسپولیس را فراموش کنم+عکس