تاریخ انتشار: 1395/05/28 15:27
اختصاصی/
کد خبر: 266993

پیش بازی مس کرمان-گل گهرسیرجان/ گل گهر بدون وینگوبه دنبال تثبیت صدرنشینی

دو تیم مس کرمان و گل گهرسرجان در هفته ی سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه به مصاف هم می روند.
پیش بازی مس کرمان-گل گهرسیرجان/ گل گهر بدون وینگوبه دنبال تثبیت صدرنشینی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مس کرمان که در این فصل به نظر می رسد کار بسیار دشواری پیش رو دارد، در حالی به مصاف گل گهر می رود که تاکنون فقط دو امتیاز از دو بازی کسب کرده است. 

کرمانی ها در هفته ی اول مقابل فجرسپاسی درحالی که تا دقایق پایانی بازی 2-1 عقب بودند بازی را به تساوی کشاندند و در هفته ی دوم نیز در بوشهر و مقابل ایرانجوان این شهر، به تساوی 1-1 دست یافتند.

 

اما آن سوی میدان، تیم گل گهرسیرجان در این فصل همه را با وینگو بگوویچ شگفت زده کرده است. پیروزی در هفته ی اول مقابل راه آهن و در هفته ی دوم مقابل اکسین البرز، آنها را با شش امتیاز در صدر جدول قرار داده است و از این تیم یک مدعی به تمام معنا ساخته است.

 یاران بگوویچ خط حمله ی آتشینی در لیگ یک امسال دارند. آنها در دو  بازی اول فصل توانستند چهار گل وارد دروازه ی حریفان کنند و فقط یک گل بخورند که این نویدبخش روزهای خوبی برای این تیم است.

نکات قابل توجه

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، گل گهر با تفاضل گل (3+) و با شش امتیاز، در جایگاه اول قرار دارد و مس کرمان نیز با تفاضل گل (0) و با دو امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

*وینگو بگوویچ با حکم کمیته انضباطی غایب بزرگ این دیدار است و رضا فتح آبادی نیز که مربی گل گهر است در این دیدار حضور ندارد.

*درحالی که همه انتظار داشتند دربی کرمان رایگان اعلام شود، رسما اعلام شد که این دیدار بلیت فروشی خواهد شد.

*حضور فرزاد حسینخانی و مهدی دغاغله برای مس کرمان در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*گل گهر ،مهدی کربلایی مدافع خود را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

مس کرمان: رمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند ، مجید ایوبی، احمد زنده روح، فرزاد حسین خانی ، مهدی دغاغله ، فرشید علیزاده، حامد محمودی، سجاد اژدر، علیرضا قاسمی و وحید اسماعیل بیگی

 

گل گهر: پرویز کریمی - میلادصادقیان - هادی رکابی - عیسی پرتو - مهران گلزاری - علی مرزبان - مهرداد آوخ - هادی دهقانی - حمیدگلزاری - مهدی جعفر پور

کوبل داوری این دیدار برعهده ی احمد صالحی – حمید سبحانی – رضا حیدری و رضا مهدوی می باشد و ناظر این دیدار نیز محمدرضا اسحاقیان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:30 در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrx6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود رشت-خیبر خرم آباد / دیداری‌از جنس غیرت و‌تعصب
اختصاصی/