تاریخ انتشار: 1395/05/28 21:46
کد خبر: 266918

وزیر به تمرین پرسپولیسی ها نیامد

پرسپولیسی‌ها دومین جلسه تمرینی عصر امروز (پنجشنبه) را در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر گذاشتند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پس از آن‌که سرخپوشان در جلسه صبح امروز (پنجشنبه) شرکت کردند و به کار با وزنه پرداختند، یک جلسه تمرین عصرگاهی نیز در دستورکارشان قرار گرفت.

*این تمرین قرار بود از ساعت 18 آغاز شود اما به خواسته کادرفنی، ساعت تمرین دچار تغییر شد و بازیکنان از ساعت 17:30 وارد زمین شدند.

*حدود 60 نفر از هواداران پرسپولیس شاهد و ناظر این تمرین بودند. آنها مانند تمرین صبح، در سکوت و بدون اینکه بازیکنان را تشویق کنند، به تماشای تمرین مشغول شدند.

*کریم باقری تنها غایب پرسپولیس از اعضای کادر فنی بود. او دومین روز کلاس مربی‌گری خود در آکادمی ملی فوتبال را پشت سر می‌گذارد.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین تیم واقع در ورزشگاه شهید کاظمی وارد شد.

*غایب این تمرین نیز بازیکنان ملی‌پوش بودند. همچنین دو بازیکن اوکراینی هم هنوز به تهران نیامده‌اند و غیبت داشتند.

*با توجه به اینکه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان عصر روز چهارشنبه به محل تمرین استقلال سر زده بود، گفته می‌شد امروز (پنجشنبه) به محل تمرین پرسپولیس خواهد رفت اما مشخص شد این خبر واقعیت نداشت و اصلا قرار نبود چنین اتفاقی رخ بدهد.

*بازیکنان در ابتدا زیر نظر مارکو بدن‌های‌شان را با حرکات کششی در دایره وسط زمین گرم کردند.

*برانکو در مرحله دوم، بازیکنان را با کاورهای نارنجی و پیراهن‌های سفید به دو گروه تقسیم کرد تا کارهای تاکتیکی آغاز شود. 

*تمرین زیر نظر برانکو به صورت دو به دو ادامه یافت. هر بازیکن باید حریف روبروی خود را دریبل کرده، ‌استارت می‌زد و سپس توپ را از بین دو نیزه عبور می‌داد.

*مرحله بعدی تمرین که در ضلع شمالی ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد، جالب توجه بود. این تمرین روی دو دروازه شکل گرفت که ابوالفضل درویش‌وند و رادوشویچ گلرهای تیم بودند. در این بخش، چوک یک توپ را به بین دو بازیکن پرسپولیس می‌انداخت که هر کدام، زودتر صاحب توپ می‌شد به عنوان مهاجم و بازیکن دیگر به عنوان مدافع کار را دنبال می‌کردند. در این بخش از تمرین، گلر کروات درخشش جالب توجهی داشت و مورد تحسین کادرفنی قرار گرفت.

*محسن مسلمان در بخشی از تمرین به خاطر برخورد با حسین ماهینی چند دقیقه‌ای از ناحیه کتف راست دچار مصدومیت شد که با کمک پزشک تیم پس از 10 دقیقه به تمرینات برگشت.

*مرحله دیگر تمرین، کار در دو گروه بود. گروه اول زیر نظر مارکو، پریدن از روی موانع و دور زدن نیزه‌ها را در دستور کار داشتند. گروه دوم فوتبال درون‌تیمی تحت‌فشار در ضلع شمالی ورزشگاه زیر نظر برانکو را انجام دادند. برانکو در این بخش داور تمرین بود.

*مربیان تیم، در طول تمرین چندین بار به درویش‌وند گلر جوان پرسپولیس تذکر داد که توپ را موقع شروع مجددها، فقط روی زمین پاس بدهد.

*مرحله پایانی تمرین، بازی درون تیمی با حضور کلیه بازیکنان در تمام طول زمین بود که باز هم برانکو نظارت مستقیم روی کار بازیکنان داشت.

*در انتها، بازیکنان پرسپولیس راهی حوضچه آب سرد شده و پس از آن به استخر رفتند.

*طبق اعلام کادرفنی به بازیکنان، پرسپولیسی‌ها از ساعت 11 صبح روز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی یک جلسه تمرین را پشت سر می‌گذارند. بازیکنان پس از اتمام تمرین به استراحت می‌پردازند تا برای انجام بازی تدارکاتی روز شنبه آماده شوند.

*پرسپولیسی‌ها روز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری همدان خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlqpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو همچنان رکوردشکن در پرسپولیس /مثبت و منفی با هم!