تاریخ انتشار: 1395/06/01 12:52
اختصاصی/
کد خبر: 266190

مدیران نفت مسجدسلیمان به اشتباه خود پی بردند/ بازگشت سهراب به خانه بهترین تصمیم بود

بازگشت سهراب بختیاری زاده به تیم نفت مسجدسلیمان را باید بهترین اتفاق این تیم در چند سال اخیر دانست.
مدیران نفت مسجدسلیمان به اشتباه خود پی بردند/ بازگشت سهراب به خانه بهترین تصمیم بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیمی که مقابل تمامی حریفان گردن کلفت ظاهر می شد، ناگهان سرمربی اش برکنار شد و همین امر سبب شد تا مدیرعامل این تیم جنوبی، سریع به اشتباه کار خود پی ببرد و قید دو بازیکن سفارشی را بزند و مجددا سهراب را به خانه اش بازگرداند.

سهراب بختیاری زاده در نفت مسجدسلیمان در همین دو هفته ای که حضور داشت فوق العاده ظاهر شد و همین امر سبب شده تا تیم های لیگ یکی احترام خاصی برای این تیم جوان شده ی بختیاری زاده قائل شوند.

یاران بختیاری زاده در نفت مسجدسلیمان در هفته ی اول موفق شدند ایرانجوان بوشهر را 3-0 شکست دهند. ایرانجوان حریف دست و پا بسته ای نبود و تحلیل های فنی نشان می دهد که گردن کلفتی بازیکنان نفت مسجدسلیمان سبب شده است تا آنها پیروز اولین دربی لیگ یک شوند.

نفت مسجدسلیمان و بختیاری زاده در هفته ی دوم به مصاف نساجی رفتند. در قائمشهر نیز مسجدسلیمانی ها پرقدرت حاضر شدند و بارها و بارها به دروازه ی نساجی حمله کردند و در جهنم وطنی قتئمشهر حتی به این تیم گل هم زدند و با بازی زیبای خود تعجب همه گان را به خود جلب کردند. اما در نهایت این بازی را باختند، اما آنچه مشهود بود تبریک نیمکت نشینان نساجی به بختیاری زاده در خصوص بازی هوشمندانه ی بازیکنانش بود.

درحالی که زمزمه های رفتن یا ماندن بختیاری زاده در مسجدسلیمان به گوش می رسید، سهراب بدون اتکا به این شنیده ها مقابل استقلال اهواز حاضر شد و توانست این تیم لیگ برتری را با سه گل شکست دهد.

آمار و ارقام نیز همگی به سود بختیاری زاده است. آقا سهراب داستان ما در سه بازی فقط دو گل دریافت کرده است که آن دو گل هم مقابل نساجی بود. یاران بختیاری زاده در هر بازی گل زده اند. نفت مسجدسلیمان دو بازی را با نتیجه مشابه و قاطعه 3-0 به سود خود به پایان رساند، نتایجی که خونه به خونه، بادران، اکسین و ... از تیم های خوب لیگ یکی باید در حسرت این نتایج باشند. دروازه بان این تیم دو کلین شیت را به نام خود به ثبت رسانده است.

اینها تنها مقدارکوتاهی از آمار و ارقام سهراب بختیاری زاده به همراه نفت مسجدسلیمان است و شک نباید کرد که بازگشت بختیاری زاده بهترین اتفاق چند فصل اخیر این تیم جنوبی خواهد بود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlzez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس جنوبی جم همه را شگفت زده کرده است/ تیمی پرحاشیه و گردن کلفت
اختصاصی/