تاریخ انتشار: 1395/06/01 16:10
کد خبر: 266133

روز باشکوهی برای نکونام رقم می‌زنیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم روز باشکوهی برای جواد نکو‌نام در بازی ستارگان ایران مقابل لا‌لیگا رقم بخورد
روز باشکوهی برای نکونام رقم می‌زنیم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،مهدی هاشمی نسب در پایان نشست هماهنگی برای بازی تیم ستارگان ایران مقابل لا‌لیگا اظهار داشت: جواد نکونام زحمت زیادی برای فوتبال کشورمان کشیده است و مسئولان تلاش می‌کنند با برگزاری یک دیدار دوستانه قسمتی از زحمات این بازیکن را جبران کنند.

 

وی درباره اینکه اسم تیم یاران نکو‌نام به ستارگان ایران تغییر پیدا کرد بیان کرد: ناهماهنگی‌ها در فوتبال ایران طبیعی است. به هر حال باید مسائل گذشته نادیده گرفته شود و روز باشکوهی برای جواد نکو‌نام رقم بزنیم تا در ذهنش باقی بماند.
هاشمی نسب تصریح کرد: احترام خاصی برای مردم قائلم اما آنها روزهای خوب و بد فوتبال را زود فراموش می‌کنند. نکونام یکی از دوستان خوبم است که  باید بازی خداحافظی باشکوهی برایش برگزار شود تا این روز برایش پر خاطره تر از روزهای گذشته باشد.

 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه چه نفراتی در ترکیب تیم ستارگان ایران قراردارند بیان کرد: این موضوع بستگی به نظر جواد نکونام دارد چرا که بازی خداحافظی وی است و من در این مورد اطلاعی ندارم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر جواد نکونام  بخواهد در تیم ستارگان ایران بازی می‌کنم در غیر اینصورت برایش روز پر خاطره‌ای را آرزو می‌کنم. امیدوارم بعد از ده سال دوری از بازی در استادیوم آزادی بتوانم در روز خداحافظی نکونام به میدان بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6aon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستارگان سابق لالیگا برای نکونام به تهران می‌آیند